Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Voluz: Det står 1. kvartal 2006, altså ikke april. Den ble ikke utsatt fra november, den ble utsatt fra siste dag i desember som er siste dag i kvartalet den skulle komme. Trenger ikke gjøre det verre enn det er.

 

Og ja, utrolig leit med denne forsinkelsen. Kan ikke tenke meg noe annet enn at Nokia taper mye på dette.

5484307[/snapback]

Joda, jeg liker å krisemaksimere litt. :p

 

Men det stod vel "Early April..." også - om skribenten siterte riktig. Og de tidligste datoene for 6280 var vel i November, men mulig Nokia selv rettet eller aldri har hatt en offisiell dato før desember...

 

Uansett; en utsettelse på *telle måneder* 5 eller 3 mnd. (spørs hvilke øyne man ser med) er ikke akkurat akseptabelt i et marked hvor utviklingen går utrolig fort.

 

Nokia taper både penger og ansikt på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har bestilt telefonen fra nettbutikk og hørt noe emr derfra? Vet at mange nettbutikker hadde 20-25 jan...

Flere nettbutikker har andret datoen til midten av februar. (Komplett.no: 17. februar, PCutstyr.no: 19. februar.) Så man må nok bare vente å se...

Endret av Joddleif
Lenke til kommentar

Fikk akkurat sånn mail fra nokia om at 6280 var på vei ut nå. Men etter det jeg har lest her har vel dette heller lite å si?!

 

Har noen andre fått mail før?, husker ikke om jeg har lest det ;)

 

Er også forandret på de norske sidene fra "kommer i 1q 2006" til ute hvis jeg forstår de rett.

Lenke til kommentar

har fått mail fra nokia :D :D

 

De første eksemplarene av Nokia 6280 har nettopp begynt å leveres ut til forhandlerenen*

 

* Til å begynne med kan du bare få kjøpt Nokia 6280 i 3-butikkene.

 

 

ivertfall en start ;)

 

EDIT: litt sein :p

 

EDIT2: ser nå at 6280 er tatt bort fra kommende modeller, til aktuelle, det er jo postivit :yes:

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Titta litt på testen på Mobile Review nå, og den bekrefter jo at 6280 tar video i VGA.

 

Video resolution varies from 640x480 to 128x96 (352x258, 176x144). A well-known data format is used 3GPP. A 640x480 clip is recorded with a 13.78 fps speed, other available solutions provide with 15 fps. Video can be played full-screen.

 

Mange er jo opptatt av dette, så det må jo være en gledelig bekreftelse?!

Lenke til kommentar

Fra jeg fikk epost om at 6270 var sendt til shipping, til den var i norske webshopper gikk det 10 dager.

Er ikke helt sikker på hvordan det blir med 6280 siden "3" har ekslusive rettigheter til den i 3 mnd. Kan tenke meg at land med 3 får hovedsendingen, og land som norge blir kansje nedprioritert (??).

Håper og tror 6280 er tilgjengelig i norge om ca 14dager.

Lenke til kommentar
Titta litt på testen på Mobile Review nå, og den bekrefter jo at 6280 tar video i VGA.

 

Video resolution varies from 640x480 to 128x96 (352x258, 176x144). A well-known data format is used 3GPP. A 640x480 clip is recorded with a 13.78 fps speed, other available solutions provide with 15 fps. Video can be played full-screen.

 

Mange er jo opptatt av dette, så det må jo være en gledelig bekreftelse?!

5485525[/snapback]

Det som ikke var gledelig, var det at VGA kun er i 13.78 fps, ikke 15 som tidligere antatt. Ikke at man merker det så mye i praksis sikkert, men likevel ikke like kult...

Lenke til kommentar

:thumbdown: Ringte Nokia nå for å sjekke vedr. mailen vi fikk om 6280 og "3" butikkene. Han jeg snakket med sa Nokia beklaget så mye at denne meldingen var sendt ut til norske kunder da vi jo ikke har "3" i Norge. Han sa videre at den siste meldingen de hadde fått var at 6280 ikke ville komme før i mars......og som han sa, han håpet at de klarte å få det til da........ :(

 

Pokker, nå begynner selv jeg å vurdere om jeg skal kjøpe en annen tlf.

Lenke til kommentar
:thumbdown:  Ringte Nokia nå for å sjekke vedr. mailen vi fikk om 6280 og "3" butikkene. Han jeg snakket med sa Nokia beklaget så mye at denne meldingen var sendt ut til norske kunder da vi jo ikke har "3" i Norge. Han sa videre at den siste meldingen de hadde fått var at 6280 ikke ville komme før i mars......og som han sa, han håpet at de klarte å få det til da........ :(

 

Pokker, nå begynner selv jeg å vurdere om jeg skal kjøpe en annen tlf.

5489610[/snapback]

 

 

Damn...nå vurderer jeg den nye BENQ siemens telefonen i stedet.EF81 eller hva den heter. Har jo ventet på 6280 fra September nå.... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...