Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

trro ikke man skal stole så mye på om det står comming soon eller ikke på modellene på nokia sidene. jeg ba om varsling av når mobiltelefonen n70 kom ut i butikkene. den mailen kom i forrige uke hos meg og telefonen har vært ute i godt over 1 mnd hvis ikke lenger. så tror ikke man skal stole blindt på det som står på nokia sidene. Tror ikke nokia har det som høyeste prioritering,å sende ut varslinger og å oppdaterer kommende modeller osv.....

 

men den danske mobilsiden skriver jo at den kommer den 12 des og det er jo i morgen så da er det jo spennede å se den kommende uka om det skjer noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mobilpusherne på Telebutikken sa at 6280 ikke kommer før over nyttår, mens 6270 kommer noen dager før jul.

5279083[/snapback]

 

vil det si at 6270 kommer til lageret noen dager før jul og må bestilles derfra? eller kan man gå til utsalgsbutikkene deres og være så heldig å hente en selv før julaften? :yes: (hadde vært digg med siste alternativet) :)

Endret av dilbey
Lenke til kommentar

Idag var jeg på så mange av mobilforhandlerne jeg kunne komme på, i Trondheim - og alle utenom en gav samme svar - Ubekreftet, 6. Jannuar 2006. Telekiosken, om jeg ikke husker feil, sa 11. jan.

 

Telebutikken på torvet sa at 6270 og 6280 kommer samtidig, og det var 3 kroners prisforskjell.

 

Edit: Ang. tragisk "batteritid" på 6280. Dette er et "fenomen" blandt de fleste 3G telefoner. Det hele startet med Samsung, som kom med 3g på en mobil med allerede trist batterikapasitet. Batteriet tappes ganske mye med 3g, men spesiellt om man hopper mellom dekning/ikke dekning da mobilen hele tiden oppretter nye koblinger 3g/gsm.

 

Løsningen er å deaktivere 3g når du ikke bruker det - da videosamtaler neppe skjer 3 ganger i timen.

Endret av pr0xZen
Lenke til kommentar

dilbey:

 

Tror han mener når de får telefonen (6270) i butikken (Telebutikken). De er normalt veldig tidlig ute med det nyeste, i alle fall vår lokale avdeling.

 

Han sa også at han hadde prøvd 6280 på en visning arrangert av Nokia. Han syntes den oste av billig plastikk, noe som dro ned inntrykket. Vel, ikke vet jeg. Jeg har kun sett de to mobilene på bilder.

Lenke til kommentar
Han sa også at han hadde prøvd 6280 på en visning arrangert av Nokia. Han syntes den oste av billig plastikk, noe som dro ned inntrykket.

5283285[/snapback]

 

Vel, for å presse en mobiltelefon med den teknologi, og arbeidet som har gått ned i utvikling, marketing etc - i en slik prisklasse og størrelse - så ja - det ER billig plastikk.

Lenke til kommentar

JEG HATER TELEBUTIKKEN!

 

jeg har sendt flere mail til de om de kommer til å endre pris, men de sier nei

 

så når jeg skal gå inn å bestille så har de jammen meg økt prisen med 700kr!

m/youngtalk

 

 

dette er veldig dårlig av telebutikken....

 

skal aldri mer handle derfra, og nå må jeg utsette mobil handel med en måndte :(

 

:realmad::wallbash::realmad:

Lenke til kommentar

Leste 6270-testen. Mye positivt, men den er stooor, og radioen skurrer i meste laget. Sistnevnte kan bero på en firmwarefeil, men ikke vet jeg.

 

Har lyst på den, men vi får se...

 

Test av 6280 finnes i desembernummeret av bladet Mobil (svensk), som selges i en rekke narvesen-kiosker. Der fikk 6280 topp karakter.

 

Ellers ser 6233 ut til å være en snadder mobil, men det er en stund til den kommer i hyllene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...