Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dansk er lige præcis hvad jeg er. Nu skriver jeg på dansk i stedet, håber i forstår det.

 

Jeg arbejde ikke hos Nokia, men jeg kender nogle af de butikker som forhandler 3 og de har lige fået besked fra 3/Nokia om at der var opstået problemer med softwaren og man derfor måtte udskyde launch.

Der er også skrevet om det på de danske mobilsider:

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=67252

Lenke til kommentar
har lige fået besked fra 3/Nokia om at der var opstået problemer med softwaren og man derfor måtte udskyde launch.

Rekner med at 3 har sin egen lille meny i 6280-telefonen. Vi kan da håpe på at det er denne det er softwareproblemer med, og at de operatørfrie mobilene fungerer uten problem. Må tenke positivt. Hehe...

Lenke til kommentar

Rekner med at 3 har sin egen lille meny i 6280-telefonen. Vi kan da håpe på at det er denne det er softwareproblemer med, og at de operatørfrie mobilene fungerer uten problem. Må tenke positivt. Hehe...

 

 

Ja det må man. I kan jo også håbe at det kun er den danske software der er problemer med. Men så vidt jeg ved har det ikke noget med 3 at gøre, men et mere generelt problem med software. Det er flere butikker som sælger uden operatør, som også har ændret dato til januar :cry:

Endret av Østerbronx
Lenke til kommentar

Ikke særlig overraskende akkurat. Typisk Nokia. :p

 

Jaja, like greit at de venter til neste år fremfor å sende ut telefonen med feil, men de kommer til å tape mye på dette da modellene kommer tettere opptil konkurrende modeller både fra andre og ikke minst eget hus.

 

6280 kan nå seile sin egen sjø for min del, jeg venter på N80 - om den kommer før jul neste år da... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...