Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åååh, bare elsker 6270 :love:

 

Den er noe jeg alltid har gått og ønsket meg!

Denne er en blanding av alle telefoner jeg har sikla på!

Nesten ultimat. Eneste som mangler er 3G og et videokamera i front, så hadde den vært fullkommen fra mitt synspunkt.

Kombinasjonen lekker, liten, QVGA-skjerm, 2mp-kamera, EDGE og musikkmobil har jeg sett lenge etter, hehe.

 

Men det er noe jeg lurer på; er batteritiden like ille som på søstermodellen? 6280s bateri er ikek akkurat noe å skryte av. Regner med at batteriet er nogenlunde bra, siden det er en musikkmobil. Hadde vært teit om musikkspilletiden hadde vært på 3t for eksempel.

 

  Talk time 5 hours

  Standby time 200 hours

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

denne virker jo veldig interessant ja! (den med 3G)

 

når kommer den ut?

 

på itsiden står det at den har sd mmc kort? det må vel være en skrivefeil? er vel rs mmc vel?

 

noen norsk side om fornyelsene i series 40 ? litt ræva i engelsk jeg... skjermen på den der er vel bedre en N70? den jeg egentlig hadde i tankene, til denne tråden poppet opp her... :innocent:

Lenke til kommentar

Leste i vg bloggen av han som hadde skrevet innlegget at i 3G holdt ikke 6280 lenger enn ca. 2,5 timer så var den kaputt? :p Uansett så er det sjeldent jeg drar på steder hvor jeg ikke får ladet mobilen, pluss at jeg alltid har en lader i sekken (og alle har jo en nokia lader liggendes av en eller annen grunn :p) så batteritid på telefonen er ikke så viktig.

 

Deilig at den har samme oppløsning på skjermen som n90 :dribble:

 

Er det autofokus på den?

Lenke til kommentar
Leste i vg bloggen av han som hadde skrevet innlegget at i 3G holdt ikke 6280 lenger enn ca. 2,5 timer så var den kaputt? :p Uansett så er det sjeldent jeg drar på steder hvor jeg ikke får ladet mobilen, pluss at jeg alltid har en lader i sekken (og alle har jo en nokia lader liggendes av en eller annen grunn :p) så batteritid på telefonen er ikke så viktig.

 

Deilig at den har samme oppløsning på skjermen som n90 :dribble:

 

Er det autofokus på den?

2,5 timer? må lade annenhver time da eller? :D

 

er vel ikke mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...