Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det ikke vært for at jeg er helt sikkert på at dere snakker om 6280, ville jeg ha gått i surr for lenge siden.

 

Nå har jeg sett at Nokia 6270 har kommet seg inn i prisguiden på en pris rundt 2800kr.

 

Kanskje på tide å ta opp diskusjonen rundt valget mellom disse to igjen?

Lenke til kommentar

Ja, kanskje en sånn diskusjon er trengt.

 

Jeg har alltid vært sikker på at valget blir 6280, men med en prisforskjell på 500 kr er jeg ikke like sikker. Jeg har overhodet ingen bruk for 3G da begge mobilene har EDGE, så da forsvinner den største fordelen til 6280. Men så er det det at 6270 er både større og etter min mening styggere, så da blir det ikke like lett igjen.

 

Huff og huff :)

Lenke til kommentar

300; i prisforskjell da. (en dråpe i havet ;) )

 

www.gsm.no

 

vel, 6270 skal jeg ikke ha, den mangler det jeg trenger, er større, styggere (synes jeg),

 

litt viktig med kamera foran og 3G.

 

har ikke sett så mye på den, men å ta et "hastekjøp" pga. jeg venter på 6280 er uaktuelt! uvertfall 6270. da hadde jeg heller gått for noe annet.

 

men den kommer jo innen 14 dager, såpass klarer jeg å vente.

Lenke til kommentar

Finnes det bilder med 6270 sammenliknet med andre mobiler enn de nye fra Nokia (6280, 6111, 6060)? Jeg satser på å kjøpe 6270 på nyåret, etter russetiden vaffal :p Hadde vært fint å sammenlikne størrelsen på 6270 med min egen 6230. Har jo sett dimensjonene i cm, men det blir ikke helt det samme som å se bilde/holde begge to.

Lenke til kommentar

Arehei kom med et godt poeng. 6270 er stor og stygg. :!:

Men på en annen side har den lengre batteritid og stereohøyttalere. Og det er jo positivt.

 

Skal google litt etter batterier til 6280, skal se om jeg finner noen sterke.

Lenke til kommentar

Jeg hadde opprinnelig tenkt å gå for 6270 pga. stereohøyttalerne, men har etterhvert falt fullstendig for designet på 6280. 6270 blir liksom litt klumpete. Dessuten er ikke lyden på 6280 noe særlig dårligere allikevel, ifølge Moby på forumet til mobile-review. Og så er det snasent med VGA-videoopptak på 6280 da... :dribble:

Lenke til kommentar

har ikke sett så mye på den, men å ta et "hastekjøp" pga. jeg venter på 6280 er uaktuelt! uvertfall 6270. da hadde jeg heller gått for noe annet.

 

men den kommer jo innen 14 dager, såpass klarer jeg å vente.

5191057[/snapback]

 

Hva ville du gått for hvis du var ute etter noe lignende 6270? så på målene til 6270, og ser at den er på størrelse med K750..

 

vel.. tror jeg tar 6270 uansett:) liker konseptet og har ikke bruk for 3G:)

Lenke til kommentar

jeg venter på 6280 ikke 6270.

 

jeg har tenkt på å bare kjøpe en i mellomtiden, men nå går tiden veldig fort og plutselig en morgen har 6280 ankommet et lager.

 

jeg tenkte på 6230i , bare isteden for denne 3650 jeg bruker nå. (fikk solgt N90), snakk om 14 dager så dropper kjøp av noe nå.

 

vanskelig tastatur men jeg får bare holde ut, har jo forsåvidt andre mobiler i glass skapet her, men har to av 3650 så ble det at jeg tok ut den og bruker den enn så lenge.

 

hvor ofte bruker enn stereohøytalere på en mobil? jeg vil heller ha 3G videotelefoni og kamera i front fin liten størrelse og pent design, så 6280 blir det.

 

skal sende en "masemail" til telefast etterpå.

 

hadde et dødsfall i familien på lørdag, som ble et sjokk her og har tankene mest på det akurat nå.

 

MVH. Janne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...