Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Noen som vet om det nye S40 grensesnittett støtter multi tasking (på samme måte som s60)? At en kan hør MP3 og samtidig skrive melding?

På min 3200 kan jeg høre radio mens jeg bruker telefonens andre funksjoner. Regner da med at man kan spille av musikk eller høre på radio mens man benytter seg av andre telefonfunksjoner på 6280. Men jeg tror det er kun det som kan skje samtidig. Jeg tviler på at man kan surfe med WAP og så gå å lese en melding man mottok uten å gå ut av WAP-leseren. Man trenger vel series 60 for å kunne gjøre det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Batteritiden er det eneste minuset.

Den er på svake 3t tale og 250t standby, om jeg husker korrekt.

Altså må den lades omtrent hver dag med ekstremt bruk, annenhver natt med dagligdagsbruk og hver tredje dag med lite bruk.

5146702[/snapback]

Jeg må lade min mobil 2-3 ganger hver dag. Har selv målt den til 4 minutts taletid med fult batteri ;) Så batteriet blir ikke noe minus for meg, heller en veldig positiv ting! :p

Lenke til kommentar
Batteritiden er det eneste minuset.

Den er på svake 3t tale og 250t standby, om jeg husker korrekt.

Altså må den lades omtrent hver dag med ekstremt bruk, annenhver natt med dagligdagsbruk og hver tredje dag med lite bruk.

5146702[/snapback]

Jeg må lade min mobil 2-3 ganger hver dag. Har selv målt den til 4 minutts taletid med fult batteri ;) Så batteriet blir ikke noe minus for meg, heller en veldig positiv ting! :p

5148021[/snapback]

På tide å bytte batteri/telefon da??!! :!:

Lenke til kommentar
Batteriet er på over 1000mAh, faktisk  Det er ganske kraftig, så det sier noe om hvilken teknobombe telefonen er.

Batteriet er på 970 mAh, noe som jeg er ganske sikker på er under 1000.

5146805[/snapback]

 

Hmm.. jeg mener å ha lest 1050mAh, men du har vel rett som vanlig. *fikse på innlegget*

 

Hvor får man tak i dette? Vil det i praksis si 50% bedre batterikapasitet?

 

Jeg vet om én side, www.mytrendyphone.dk, men om du googler litt finner du sikkert flere.

 

I praksis betyr et sterkere batteri bedre batterilevetid. Jeg har ikke prøvd det selv, men vurderer å oppgradere min CX70s batteri på svake 650mAh til 1500mAh, men den store bakdelen er at slike kraftige batterier er uoffesielle produkter. Som kjent gjelder de aller fleste garantier kun på tekniske feil og DOA. Om du plutselig får problemer med telefonen din og har brukt uoffesielt tilbehør, kan det gå ut over garantien.

 

OBS: om du skal handle kraftigere batteri, ligg unna de hos Clas Ohlson! :p

Lenke til kommentar
I praksis betyr et sterkere batteri bedre batterilevetid. Jeg har ikke prøvd det selv, men vurderer å oppgradere min CX70s batteri på svake 650mAh til 1500mAh, men den store bakdelen er at slike kraftige batterier er uoffesielle produkter. Som kjent gjelder de aller fleste garantier kun på tekniske feil og DOA. Om du plutselig får problemer med telefonen din og har brukt uoffesielt tilbehør, kan det gå ut over garantien.

 

Så lenge du bytter batteriet tilbake før du leverer den inn til reparasjon, har det ingenting å si :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...