Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært i kontakt med de to største leverandørene, og de forventer (som nevnt tidligere) sitt første parti inn i månedsskiftet november/desember. Sendes da direkte ut til forhandlerne. Jeg er en heldig forhandler, og får 6 stk av det første partiet :D Datoen må man ta med en klype salt, for det er ikke alltid Nokia klarer å holde den ubekreftede datoen de har sagt.

 

Gleder meg til en ny mobil som er RASK. Egentlig kun derfor jeg vil ha denne. Lei av den trege 6230i :(

 

*vente i spenning*

Lenke til kommentar
PCutstyr.no har nå lagt Nokia 6280 i sin vareliste. Antatt ankomstdato her er 14. november.

5131271[/snapback]

Legg merke til at i dag er datoen satt til 15. nov. Tipper de har et system som legger på fem dager fra dags dato hvis de ikke får noen dato fra leverandør. (Så i morra kommer det til å stå 16.) Omtrent samme som Komplett sin "om tre dager" bullshit. Jeg anbefaler dere alle å ikke gå og tro på datoene som websjappene legger ut, inntil de er bekreftet. Og fram til da er det best å tro på de andre indikasjonene som kommer fram her, altså begynnelsen av desember...

Lenke til kommentar
hvor skal dere kjøpe den 6280 fra ?

 

hvor mye kommer den til å koste?

5137361[/snapback]

Jeg kommer til å kjøpe den fra en lokal sjappe her på by'n, for jeg skal ha med Privat+ binding (jobbens abonnement så da er det ikke noe reelt alternativ... :cool: ).

 

Priser? Prisguiden avslører det meste. ;) Uten binding får du den for ca 3250,- og med NetCom ActiveTalk får du den for 1999,- noe som er hyggelige priser syns jeg, i forhold til det vi har tippet før... :)

Lenke til kommentar

Tja... Slike plastikkluker kan lett knekke da. Og da er det ikke lenger så genialt. Så det hele går på holdbarhet, og der er jeg ikke sikker på hva som er best. Jeg har gummilapp utapå kontakten på digitalkameraet vårt (som er ca. 2 år gammelt) og den sitter greit enda... Og vi har tatt mye bilder.

Lenke til kommentar

Det kan minne om den samme flippen som er på N8860, den er av metall. Kan se ut som det er slik på N6280 også, men her er ytterdelen i plast.

Flippen er helt grei så lenge den står i lukket posisjon, blir noe sårbar når den stikker ut.

Bare den holder til N80 kommer ut på markedet er den godkjent. :D

6280-miniSD_slot.jpg

 

Edit: Slenger inn et bilde hvor flippen er i lukket posisjon.

Endret av Dolce_vita
Lenke til kommentar
Klarte å finne et bilde av minne-slot'en til Nokia 6280. Ser ut som det er et plastikkdeksel som åpnes.

5138520[/snapback]

 

Den ser ut som den løsningen dem hadde på N6630,synes dne var grei, men

siden den stikker ut,så kan den lett knekkes også, uansett bedre enn

gummidingsen på k750 som blir herpa etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...