Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som skal kjøpe 6270/6280: skal dere også kjøpe minnekort til telefonen? Og i så fall, hvilken størrelse? Jeg har tenkt å kjøpe et på 512 MB. Koster jo rundt 300 kr. Hadde jo vert kjekt med 1 GB, men synes det blir i dyreste laget.

5128933[/snapback]

 

 

vel, siden jeg ikke har den så lenge så dropper jeg det kortet til den, og heller tar vare på mitt 512 mobile MMC til N80 kommer.

Lenke til kommentar
Var innom Telebutikken idag som mente de fikk den inn mot påske. Enten så har de misforstått meg, ellers så har de rett og slett ikke peiling. Noen som vet om flere enn Mamoz, JPM Consulting og eXpansys som har fått 6280 i sine varelister?

5128682[/snapback]

Ser at komplett har lagt den til i listene sine idag til 3295,- :D

Står ingenting om når de får på lager, men det er en fin fin pris ivertfall!

Prisguide

Endret av ViPaZz
Lenke til kommentar

Oi, 3295,- for 6280 var BILLIG!! Skal jeg bestille nå, skal jeg??! .....JA! *DONE*

 

Og jeg skal ha SVART ja, den i sølv ser litt, vel, "rar" ut...

 

Edit: forresten, dette stemmer vel umulig, men ifølge komplett sine sider er 6280: "Midlertidig utsolgt (antatt leveringstid til oss: 3 dager)"

 

3 dager er vel å tro på både julenissen og allah samtidig... :yes:

Endret av Rayban
Lenke til kommentar

Da var Nokia 6280 svart og et minnekort på 512MB bestilt hos Komplett. Står de får inn 6280 12 november, men synes det høres for godt ut til å være sant. Kan jo håpe at Komplett har bestilt et stort kvantum av Nokia og har dermed fått leveringen tidlig. Men jeg tviler på det. Jeg er fornøyd så lenge jeg for mobilen før jul!

Lenke til kommentar
Litt OT kansje, men kan man styre pcen med mobilen om man har en blåtann dongle?

5129105[/snapback]

 

Nokia har også et eget program som funker veldig bra til dette. Noe rart er det at den bare ligger ute på enkelte sider. Du finner Nokia Wireless Presenter her på Nokia Asia Pacific.

 

Ps. denne versjoner er til N6680, men passer til en rekke andre modeller av samme kaliber.

 

Edit: Har nå sent en e-post til min kundebehandler hos komplett.no, mulig han kan kaste et lys på det vi alle funderer på i disse dager :hmm:

Endret av Dolce_vita
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...