genser Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Utrolig deilig mobil, utrolig fin skjerm. Jeg blir mer og mer forelsket i denne, hehe. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Vel, nå har jeg utsatt å kjøpe ny mobil "lenge". Tror jeg bytter ut min 6230 med denne ja...Har ikke noe behov for symbian, så en utbedret utgave av series 40 grensesnittet holder lenge for meg. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Utrolig deilig mobil, utrolig fin skjerm. Jeg blir mer og mer forelsket i denne, hehe. Du er ikke alene om det;) Når jeg så den første gangen,tenkte jeg ok, fin mobil,men ikke noe mer(var for gira på N90) Men etter at sjokket over N90 nå avtar,og tester og bilder av 6280 dukker opp, så liker jeg dne mer og mer. Tror dette er min neste Mobil garantert,så sant ikke SE kommer noe nytt. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 så sant ikke SE kommer noe nytt. Det gjør de GARANTERT innen 6280 kommer ut... tro meg, de lar ikke Nokia stjele showet... Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Tror dette blir min neste mobil,vil ikke kjøpe N90 lenger. Tror denne telefonen kommer til å komme langt. N-serien blir nermest som en prøvekanin etter de testene jeg har lest. Får håppe at Nokia for en fgang skyld har tatt betraktning i tidligere feil. Så lenge du ikke må ha Sybian, tror jeg dette kommer til å bli en glimrende telefon. Det fines A-mennesker og det finnes B-mennesker. På samme måte finnes det Nokia elskere og SE elskere. Tror ikke SE klarer å utkonkurere Nokia på dette stadiet, ikke for min del. Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Den virker lovende. Har i dag en 6230 som har tålt alt av juling, men har ikke noe særlig bra kamera og fargeskjerm. Har bevisst ikke byttet, fordi ingen mobiler på markedet er like raske! Synes det var bra at 6280 kom med S40, og at den i tillegg var rask. Skal forhåndsbestille den fra leverandøren så fort den kommer ut på lagerlista Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Nice Endret 4. september 2005 av Dolce_vita Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 http://image.itmedia.co.jp/mobile/articles/0506/13/no2.jpg Nice Bildet funker dårlig.. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 http://image.itmedia.co.jp/mobile/articles/0506/13/no2.jpg Nice Bildet funker dårlig.. Det funker fint på mine pc'er. Kan du ikke se bildet? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg kan ikke se noe linsedeksel. Er det jeg som ser feil, eller er det ikke noe linsedeksel på denne telefonen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Er nok ikke noe linsedeksel på denne telefonen nei. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hva er forskjellen på N6280 og N6270? De ser like ut... Pene telefoner begge to Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Hva er forskjellen på N6280 og N6270?De ser like ut... Pene telefoner begge to Hvis du går inn her finner du ut av det.. Jeg for min del foretrekker N6280 Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) 6270 har ikke 3G i allefall. Så da har den nok bare 1 kamera også. 6270 er faktisk litt større en 6280 også. Nei, 6280 blir nok min neste telefon. Ikke likt "skyvetelefoner" før. Men likte denne. Så da går nok 6230 (som jeg hadde tenkt å bytte ut nå) rett ut vinduet *hostforsikringhost*.... Endret 4. september 2005 av _Spook_ Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvis denne telefonen kan vise til tilsvarende eller bedre batterikapasitet enn Sony Ericsson K750i som jeg bruker nå, så blir det nok min neste telefon.. for denne virker meget lekker! Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Jeg kan ikke se noe linsedeksel. Er det jeg som ser feil, eller er det ikke noe linsedeksel på denne telefonen? Det stemmer nok det. Har ikke noe linsedeksel Men, det ser ut til at linsa er noe nedfelt. Av erfaring fra tidliger mobiler funker det til en hvis grad. Noe utsatt for kleddemerker, men du ungår ripene i det minste. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 6270 er faktisk litt større en 6280 også. Grunnen til at 6270 er større, er fordi den har lagt inn stereohøytalere. Tiden vil vise hvor mye bedre lyden blir, men jeg har litt tro på det, nettopp fordi de sannsynligvis er større. 6270 er altså mer rettet mot musikk enn 6280. Vet ikke om det er noen endringer på musikkavspilleren (i software) også. Noen? Så da må man velge mellom 3G og bra musikkfunksjoner. Personlig vektlegger jeg musikk, siden jeg ikke syns 3G er verdt å bruke penger på enda... Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jeg skulle gjerne heller hatt god lyd enn 3G. Jeg skulle veldig gjerne _ikke_ hatt 3G, men når det i tillegg er størrelsesforskjell, vekt og design går jeg nok heller for 6280. Det var nå min mening. Får i hvert fall håpe at begge har veldig bra programvare til mp3-avspilling. edit: Lys og lyd er visst ikke samme ord Endret 6. september 2005 av arehei Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Siden det i denne tråden begynner å omhandle N6270 i tillegg til N6280 endrer jeg tråden slik at den blir mer korekt i hendhold til innholdet. Så velkommen til tråden om N6270 og N6280 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå