Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.

Anbefalte innlegg

Hva måtte til for at den skulle funke igjen da? Restart?

6338683[/snapback]

Jepp.

I dag opplevde jeg noe annet også. Hadde lagt fra meg telefonen med tastelås på og plutselig dukket kamerasøkeren opp. Jeg tok opp telefonen og kunne faktisk ta bilder selv om tastelåsen var på. Fiffige saker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg med oppsett for GMAIL på mobilen? Har netcom :)

EDIT: Noen som har fixa det med meldingsdetaljer. Med meg står det at meldingene kommer en time tidligere.. :ohmy:

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Men vedkommende som sendte meg melding, har tele2 tror jeg. Jeg har telenor.

Kan det være noe tidsforskjell/feil på meldingsserver (eller hva det nå heter) da?

6332840[/snapback]

Har samme problem. Har tele2 og det er fra dems meldingsserver at tidspunktene er helt feil. kommer mld fra andre servere så stemmer tidspkt.

Har et annet problem og det er at de jeg sender sms får meldingen gjerne i 4 - 10 eksemplarer. De kan også få gamle mld på nytt. Gjerne mld som er flere mnd gamle, selv om ikke jeg har gjort noe for å sende dem på nytt. Har sendt feilmld til Tele2. Vet ikke hvor feilen ligger....

Ang. ordlista som mange har problemer med, så har jeg hatt samme problem, men nå forsøkte jeg "sett inn ord" i meldingen på ord som ikke ligger inne. Dette har T9 godtatt hos meg så nå ligger det faktisk inne en del ord hos meg som ikke lå der fra før, og "bank i bordet" foreløpig har jeg ikke mistet noen av dem ennå. (funker ikke hvis jeg bare velger å stave et ukjent ord, må velge sett inn ord på ord en vet en vil få problemer med å få stavet ferdig i T9)

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Skrev et innlegg ang ordliste i en annen tråd. Gjentar det her hvis noen vil teste.

Har selv en 6280 med FW 3.60 og ordliste feilen.

Fant dog ut at hvis jeg legger til et ord i ordlista mens jeg er i et java program, feks opera, så er dette ordet synlig i ordlista under sms. Dette fungerer hos meg ihvertfall... Litt tungvint, men klarer meg frem til en FW oppgradering.

Lenke til kommentar
2 ting jeg kan utsette på min 6280.. 1. at det er 1 time feil på meldigs detaljer..

2. kan ikke bruke 3g cameraet uten å ringe noen.. slik som på Nokia N70..

6361881[/snapback]

Nr 1 fikser du ved å sette tiden til gmt +2. Pga sommertid eller noe sånt.

Nr er litt synd, men nok til å leve med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sendte et bilde fra mob til pc via IR, og nå slår mom'n seg av og på 2-3 ganger, før den slår seg helt av.

Jeg har plukka ut batteriet, tenkte kanskje det ville retta feilen, men neida.

Så fort den er på, går skjermen i svart, kommer så på igjen, ser bakgrunnsbildet, og så slukner.

:hmm:

Endret av MonaH
Lenke til kommentar
Hva er siste firmware. er det 3.65

Det har jeg etter å ha levert tilbake tlfen tilbake 2 ganger.

Har fortsatt et teit problem og det er at mp3 spilleren kutter noen ganger

6424918[/snapback]

Jeg får ikke sjekka nå, men mener det er v.3.60.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig nyeste software (versjon) som er ute? De sa på butikken at de hadde fått inn "de fleste" 6280 de har solgt, pga samme feilen. De begynte å komme inn ca 2 mnd etter de hadde solgt dem.

Å oppdatere software skulle visst løse problemet. Så nå er jeg uten min 6280 i ca 2 uker.

Lenke til kommentar
Den siste er 3.81 visstnok.. Du bør nok oppdatere den da ja.. Jeg har nettopp kjøpt min, med 3.60, men kan ikke bruke den ennå pga. nummerflytting.. Tror jeg skal få oppgradert firmwiren så fort som mulig egentlig..

6428318[/snapback]

Ok.

Ja, det er det som skal gjøres nå. Spent på om det kommer til å hjelpe.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har kjøpt en 6280 som ser ut til å virke supert, men jeg har ikke funnet ut hvor man kan justere volumet på meldingslyden. Ringelyden jeg har valgt er litt lav, så den måtte jeg ha ganske høyt, men da blir meldingslyden så høy at hele nabolaget skvetter. Rart om man på en telefon i år 2006 ikke skulle kunne justere meldingslydvolumet, uten å justere ringelydvolumet.

Men, er det mulig å bare justere meldingsvolumet for en profil?

Lenke til kommentar

Denne mobilen er en stor skuffelse. Det er så mye feil og skavanker med den. Det er faktisk den mest plagsomme mobilen jeg har hatt.

Den slår seg av, den husker ikke snarveier når jeg hotswapper, husker ikke ord jeg legger inn (hva er det for slags amatørfeil)+++++

Nei, denne har jeg ikke om 6 mnd.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nei det kan man ikke. Den må nedskalere bildet. Grunnen er at en MMS maks kan være 100 kb og en epost maks kan være 300 kb....eller var det omvendt?...

MMS-grensen er grei, men at de har valgt å sette grense for epost er merkelig...veldig merkelig. Kanskje er det fordi den ikke skal konkurrere med "jobbmobiler" som N80 og 66-serien. Epostklienten er i tillegg horribel å sette opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...