Dimanche Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Noen som vet om noen sider eller noen som har laget programmer til nye series 40 og som går på 6280? 6301771[/snapback] Se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=551509&hl= Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 ok, mobilen er jo fin da, men hvorfor så himla mye småbugs! Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som vet om linker til sider der det ligger ute videoer om hvordan 6280 er i bruk? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Har hatt min 6280 i 6 dager, og kan rapportere følgende: 1. Slidermekanismen ble raskt løsere i fisken, og det klapret som et helvete ved bruk. 2. Klarer ikke å lagre nye oppføringer i T9-ordlista. 3. Åpninger i dekslet på display-delen gjør at støv sikkert slipper lett inn. Dersom det da ikke er helt tett pakning rundt displayet, kan det komme støv inn der. Har ikke skjedd for meg enda, men likevel... Fikk levere inn telefonen, og fikk en ny 6280. Med unntak av pkt 3 får jeg håpe på at den nye telefonen byr på forbedringer. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 byta themes og da ble alt på minnekortet bortevekk! bytta tilbake til den jeg hadde og så var alt der!?+ ALT av tone og profil måtte lagres pånytt! argh for noe drit! og hvorfor i all verden tar det hundre år å sende mms? er jo 3G mobil! nei denne skal byttes fort som &%&$% ! når kommer N73? møkk lei series40 ! 6301702[/snapback] N73 kommer tidligst i juli, har jeg lest. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Noen andre som opplever følgende problem? - Selv om sikkerhetslåsen er satt til av får jeg ofte beskjed om å taste sikkerhetskoden av og til. Som oftest når jeg åpner tastelåsen, men også andre ganger helt plutselig. - Ofte når jeg skal inn å surfe på internett med mobilens innebygde nettleser får jeg beskjed om at pakkedatatilkobling ikke er tilgjengelig. Da må jeg restarte telefonen og internett fungere helt fint. Hadde nettopp telefonen inne til reperasjon pga problemet med sikkerhetslåsen, men det ble ikke fikset... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Har hatt min 6280 i 6 dager, og kan rapportere følgende: 1. Slidermekanismen ble raskt løsere i fisken, og det klapret som et helvete ved bruk. 2. Klarer ikke å lagre nye oppføringer i T9-ordlista. 3. Åpninger i dekslet på display-delen gjør at støv sikkert slipper lett inn. Dersom det da ikke er helt tett pakning rundt displayet, kan det komme støv inn der. Har ikke skjedd for meg enda, men likevel... Fikk levere inn telefonen, og fikk en ny 6280. Med unntak av pkt 3 får jeg håpe på at den nye telefonen byr på forbedringer. 6314217[/snapback] du bør ikke ha for store forhåpninger til pkt 1, 2, 3 Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei igjen. Jeg er fortsatt fornøyd med min 6280, men lurer på åssen i allverden jeg får festa sånn snor? Skal ikke ha hele snora, bare selve "festet" så den blir lettere å få tak på i lomma. Det er jo det hullet under på v. siden. den er vel for snora? Det ser jo ut til at det er det på denne (dårlige) bildet fra en elkjøpreklame.. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 lurer på åssen i allverden jeg får festa sånn snor?Slik som jeg oppfatter d må man åpne bakdekselet, tre en snor gjennom, knytte en knute på baksiden, for så å ta på dekselet igjen. Høres ikke helt trygt ut, så tror ikke jeg ville satset på d. Mulig det står en notis om det i brukerhåndboken. Ser ut som det er en slags mini-kjetting på bildet. Kanskje denne har en ekstra stor "kule" i enden som gjør at den henger fast...? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Auda, nei det tør jeg ikke prøve meg på. Skal jammen spørre en dag jeg er inom en mob-butikk. Takk for svar Ps: det er snor på det bildet, men det vises for dårlig. Endret 17. juni 2006 av MonaH Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 For å feste snor: Ta av bakdekselet. Tre snoren inn gjennom hullet nede i hjørnet. Den skal så settes fast rundt den lille plast-tappen i venstre (?) hjørne og blir holdt på plass av bakdekselet når man setter dette på igjen. -snubbel Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jaha, men jeg vet ikke om jeg tør. Ikke vet jeg hvordan heller, og jeg finner ikke brukerhåndboka mi Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Sånn ja, da fikk jeg det til. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Dersom noen har problemer med at tidspunktet i meldingsdetaljer (på mottatte meldinger) er feil, så må man stille inn tidssonen til GMT +2, som en eller annen gluping nevnte indirekte tidligere i tråden Innstillinger -> Tid og dato -> Klokke -> Tidssone -> GMT +2 6258267[/snapback] Jeg mottok en sms nå. Sjekket meldingsdetaljer for moroskyld, og da sto den på 12.22. (klokka var 20.22) Så sendte jeg en til meg sjøl, da fikk jeg rett tid. Pussig, spør du meg. Men vedkommende som sendte meg melding, har tele2 tror jeg. Jeg har telenor. Kan det være noe tidsforskjell/feil på meldingsserver (eller hva det nå heter) da? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 nei det er mobilen som er helt bortinatta! min er sånn den også... helt feil meldingsdetaljer, enda jeg har siste SW. denne skal byttes ut raskt! Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ikke si det er feil på min da! Men lell, om det ikke dukker opp noe annet enn dette, så er det ikke så gæli. Såpass tåler jeg. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 bare alle andre problem jeg har funnet ut nå... 1. lagrer ikke nye ord i ordlisten. 2. bytter jeg theme så er minnekortet bortevekk og alle bilder forsvunnet! så jeg kan bare ha et theme! 3. bytter theme så er alle innstillinger i profiler helt skrudde! og må stilles på nytt. 4. videotelefoni funker ikke når JEG vil, bare når DEN vil, enda det er full 3G dekning her! 5. huff, kjedelig hele greia... 6. tar en evighet å sende mms og den klarer ikke sende til flere motagere på en gang! 7. feil tid på sms detaljer. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Vel, det var ikke så rent lite. Jeg har lagt merke til nr. 1,2,3,4 -har jeg ikke forsøkt, 6 - her går det glatt, 7, ja, oppdaget det sjøl nå. *host* den funker fint å ringe med Lenke til kommentar
atticus Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) *host* den funker fint å ringe med 6333038[/snapback] Haha, ironisk nok så klikka telefonen min på lørdag når jeg skulle ringe. Jeg hørte fint personen jeg snakket med, men også forvridd ekko av min egen stemme. Etterpå fikk jeg vite at det bare hadde vært forvrengt "robotstemme" fra meg Fungerer fint nå, though. Endret 19. juni 2006 av atticus Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hva måtte til for at den skulle funke igjen da? Restart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå