Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vi vente oss fremskritt på ordboken til sms til 6280/70?

har en 6230i og den impormerer ikke. Da er ordboken på min gamle slitte 6610 betraktelig bedre.

hvorfor foreslår en ordbok ord som overhodet ikke finnes eller er tenkt på? :thumbdown:

5012676[/snapback]

Hvorfor kalle T9 inntelligent? Siemens' ordbok har jeg gode erfaringer med. Jeg ble en stund plaget med at ordet "et" kom før "du", men brukte bare "du" kjempemasse, så kom det først i stedet! Kjempebra. Håper det er noe liknende på 6280.

Lenke til kommentar

har en 6230i og den impormerer ikke. Da er ordboken på min gamle slitte 6610 betraktelig bedre.

hvorfor foreslår en ordbok ord som overhodet ikke finnes eller er tenkt på? :thumbdown:

5012676[/snapback]

Hvorfor kalle T9 inntelligent? Siemens' ordbok har jeg gode erfaringer med. Jeg ble en stund plaget med at ordet "et" kom før "du", men brukte bare "du" kjempemasse, så kom det først i stedet! Kjempebra. Håper det er noe liknende på 6280.

5016016[/snapback]

Jeg har til tider brukt T9 på alle mine Nokia telefoner, og det begynner å bli en del. Alle telefonene har etter en liten innkjøringsperiode funka helt fint. De orda som er mest brukt kommer først opp osv.

Det er nok bare innkjøringsprob. du sliter med skulle jeg tro..

Endret av Dolce_vita
Lenke til kommentar
Siemens' ordbok har jeg gode erfaringer med. Jeg ble en stund plaget med at ordet "et" kom før "du", men brukte bare "du" kjempemasse, så kom det først i stedet! Kjempebra.

5016016[/snapback]

Da har du ikke hatt CX65, skjønner jeg... :p Irriterer meg over akkurat det samme, men den foreslår alltid "et" først. :hrm:

Lenke til kommentar

De fleste ordbøkene på moderne telefoner er vel såkalt "adaptive", altså at de lærer under bruk. Alle ord skal sorteres og legges i en rekkefølge, slik at ord du bruker ofte kommer før ord du bruker sjelden. De første dagene man har en ny mobil ser man at mobilen foreslår mye ord du knapt bruker, men dette går seg til...

Regner det som rimelig sikkert at 6280 vil komme med et slikt system.

Lenke til kommentar
Siemens' ordbok har jeg gode erfaringer med. Jeg ble en stund plaget med at ordet "et" kom før "du", men brukte bare "du" kjempemasse, så kom det først i stedet! Kjempebra.

5016016[/snapback]

Da har du ikke hatt CX65, skjønner jeg... :p Irriterer meg over akkurat det samme, men den foreslår alltid "et" først. :hrm:

5016406[/snapback]

Lit morsomt at det er den jeg har, da ;)

Eller.. har en CX65 i et CX70-skin.

Bare skriv du du du du du du du mange ganger, så kommer det :p Men det tar litt tid, for man bruker et mer enn man tror :p

Lenke til kommentar
...

5016016[/snapback]

...

5016406[/snapback]

..

Eller.. har en CX65 i et CX70-skin.

Bare skriv du du du du du du du mange ganger, så kommer det :p Men det tar litt tid, for man bruker et mer enn man tror :p

5018801[/snapback]

og hvilken mobil er det vi skal diskutere her da?

men i så fall håper jeg bare at 6280 kommer med symbian :love: og koster under 4000kroner. Da er den kjøpt!

Lenke til kommentar
og hvilken mobil er det vi skal diskutere her da?

5019176[/snapback]

Vi diskuterer lærende ordbok. :D

Eksakt hvor mange du'er skal jeg skrive. Tok ca. 200 strake her nå, men det hjelper ikke... :hmm: (Jada, jeg har standard CX65, og jada, jeg vet dette er off-topic, og jada, jeg skal holde kjeften min om dette framover :p )

Lenke til kommentar

5012676[/snapback]

5016016[/snapback]

Jeg har til tider brukt T9 på alle mine Nokia telefoner, og det begynner å bli en del. Alle telefonene har etter en liten innkjøringsperiode funka helt fint. De orda som er mest brukt kommer først opp osv.

Det er nok bare innkjøringsprob. du sliter med skulle jeg tro..

5016307[/snapback]

Det høres vel og bra ut med en lærende og logisk ordbok, men jeg får det ikke helt til å overkjøre den på N6230i. Bl.a. når jeg vil ha å foreslår den først a, og à og deretter å. Den burde foreslå å først - og det har jeg virkelig prøvd å lære ordboken, uten hell. :no:

Diskusjon om ordbok er vel relevant, da vi vel kan vente oss en lignende ordbok?? på N6280. :D

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...