thescientist Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hva slags fil typer støtter mobilen egentlig?? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hva slags fil typer støtter mobilen egentlig??Hva tenker du på? Musikk, film, bilder eller alt? Her er i hvert fall en kort oversikt: Sound Formats: AAC AAC+ AMR (NB-AMR) eAAC+ MIDI Tones (poly 64) MP3 MP4 True Tones (WB-AMR) Video Support: 3GPP formats (H.263) MPEG-4 Listen er hentet fra Forum Nokia Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hva slags fil typer støtter mobilen egentlig??Hva tenker du på? Musikk, film, bilder eller alt? Her er i hvert fall en kort oversikt: Sound Formats: AAC AAC+ AMR (NB-AMR) eAAC+ MIDI Tones (poly 64) MP3 MP4 True Tones (WB-AMR) Video Support: 3GPP formats (H.263) MPEG-4 Listen er hentet fra Forum Nokia 6076546[/snapback] Takker og bukker Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Sorry meg for og spørre om dette sikkert ekstremt åpenbare spørsmålet, kan man spole i filmer, og hvis, hvordan? Har hatt telefonen siden den 22 mars, men har ennå ikke funnet ut av dette Takk hvis noen kan svare meg Endret 10. mai 2006 av F_S Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Virker ikke sånn...jeg har heller ikke funnet ut av det.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 ok... isåfall syns jeg det er fint idiotisk av nokia, særlig på en telefon hvor det ikke er så lett og finne en medieavspiller i java.. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Finnes det et annet program for å overføre bilder til pc'en fra Nokia 6270 mobilen enn Nokia PC Suite. Nokia PC Suite programmet nekter å installere seg på min Windows XP nå, så jeg er ganske desp nå...... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Mener å huske at det var noen som klaget på at telefonen slår på høytalleren når man får inn en samtale mens man sitter i en annen samtale. Det har min begynt med også ...Noen som har funnet ut av dette? Eller som har det samme problemet? Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Nokon som veit kossen eg skifter meny oppsettet på 6280? går nedover i ein liste, men vil ha det oversiktlig over heile skjermen, sånn som på Sony Ericsson. Om nokon skjønner kva eg meiner!? :-) Lenke til kommentar
Lifeforms Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Nokon som veit kossen eg skifter meny oppsettet på 6280? går nedover i ein liste, men vil ha det oversiktlig over heile skjermen, sånn som på Sony Ericsson. Om nokon skjønner kva eg meiner!? :-) 6086765[/snapback] Brukerhåndboka er fin å ha! meny/valg/hovedmenyvisning/velg visningen du vil ha Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hoho, da var ikkje verre nei takk Lifeforms Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Finnes det et annet program for å overføre bilder til pc'en fra Nokia 6270 mobilen enn Nokia PC Suite. Nokia PC Suite programmet nekter å installere seg på min Windows XP nå, så jeg er ganske desp nå...... 6081099[/snapback] http://www.logomanager.co.uk/ http://www.logomanager.co.uk/php/myphone.p...s=6270&x=29&y=5 Endret 12. mai 2006 av MonaH Lenke til kommentar
JuB Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ser det er endel som klager på høytaleren, hvordan er denne i forhold til k750? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Syntes den er like bra jeg...minst. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Når jeg prater i headsetet, kan jeg høre mikrofonen min i øret. Går ann å skru av denne? Dessuten suser det mye... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 hm. fått problemer med min snart 1uke gamle 6280. Den restarter seg hele tiden, låser seg. skrur seg av og mottar ikke alle meldinger. Begynte egentlig i dag, og nå er den helt ubrukelig. Vil oppdatering av firmware fikse dette? Kan jeg gjøre det selv? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg får melde meg ut av denne tråden jeg da.. Det har vært koselig og bruke min Nokia 6280 i 2 uker utav den tiden jeg har eid den. Kongetelefon egentlig men pga alle problemer jeg har hatt med den så orker jeg ikke å løpe rundt med en lånetelefon i en måned til. Dere får alle ha lykke til med deres 6280! Siste gang jeg skal være den første som kjøper en ny telefon i norge ihvertfall.. Firmware oppdatering fikset ingenting for min del, kan være andre er heldigere. Men visstnok skal problemene med at den slår seg av være i maskinvaren - dette er ihvertfall det jeg har fått inntrykk av etter diskusjoner med gsm.no. Over og ut! - hsds Lenke til kommentar
Tinque Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Mener å huske at det var noen som klaget på at telefonen slår på høytalleren når man får inn en samtale mens man sitter i en annen samtale. Det har min begynt med også ...Noen som har funnet ut av dette? Eller som har det samme problemet? 6084065[/snapback] Jeg syns dette egentlig er helt konge- når jeg tar telefonen vekk fra øret for å titte på "samtale venter" ID'en kan jeg fortsette samtalen uten problemer... Lenke til kommentar
Hedloff Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Noen som har problemer med at telefonen ikke lagrer ord i ordlisten i det hele tatt? Kun i samme melding som blir skrevet, men når jeg begynner på en ny melding så resetter den alle ordene jeg la inn i ordlista i forrige sms jeg sendte ?? noen som vet hvor man kan laste ned msn til telefonen? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Kongetelefon egentlig men pga alle problemer jeg har hatt med den så orker jeg ikke å løpe rundt med en lånetelefon i en måned til.Må si meg enig der! Telefonen har alt jeg trenger og det er en glimrende telefon. Er imidlertid noen problem jeg opplever med telefonen: - Profilene nullstiller seg når jeg endrer tema. - Telefonen restarter seg av og til. - Får av og til beskjed om å taste sikkerhetskoden når jeg tar av tastelåsen. Problemet er at jeg gidder ikke levere inn telefonen til service, for da blir jeg uten telefon i opp til 2 uker. Dette er veldig kjipt. Men tror jeg må ta mot til meg å levere den til service snart, slik at de kan ta en kikk på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå