SUPERJANNE Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 jeg låste opp en ista, plundra litt men så satte jeg inn det simkortet den ikke ville ta og tastet åpningskoden, etter siste # var trykt var den åpnet! og slo seg av og på, alt i orden. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 jeg låste opp en ista, plundra litt men så satte jeg inn det simkortet den ikke ville ta og tastet åpningskoden, etter siste # var trykt var den åpnet! og slo seg av og på, alt i orden. 5979302[/snapback] Ok.., men var dette den første eller siste koden fra telenor? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 dette var en 3120 med kode kjøpt på unlockshop.no først virket det ikke, så satt jeg i det kortet den ikke vile ha og da slo koden, funka da gett. Lenke til kommentar
chrgedde Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 HeiAkkurat fått med Nokia 6280, en utrolig bra telefon som jeg bare liker mer og mer! Men her om dagen satt jeg og så på litt forskjellige innstillinger, jeg kom inn i Telefoninnstillinger og "Nettverksmodus", fra fabrikk stod den stilt inn på "Begge" (eller noe lignende) men når jeg åpnet den kunne jeg bare velge mellom UMTS og GSM. Er det andre som har det likt som meg? For nå må jeg velge UMTS hver gang jeg skal ta en videotelefon, blir litt plagsomt i lengden... 5977701[/snapback] Når jeg går inn der kan jeg velge mellom Dobbeltmodus, UMTS og GSM. Får du bare opp UMTS og GSM? 5978674[/snapback] Får bare opp UMTS og GSM... Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 En liten guide til folk som kjøper telefonen telenor-låst sammen med abo: I mailen dere får står det bare feil (gjorde det i min) Slik skal det gjøres: 1. Starte telefon MED simkort av annen opperatør 2. Taste den ANDRE koden i mailen/brevet 3. Trykke Godta 4. Når telefonen har restartet seg: Taste den FØRSTE koden i mailen/brevet 5. Trygge Godta Når bør telefonen være opplåst Over til et annet problem: Jeg merker på telefonen min at det er helt ellendig høyttaler (den for snakking etc). Er dette en software-feil eller hardware-feil, eller kan det gjøres noe med? Har sikkert blitt svart på før men... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Samme var det på min...Derfor jeg venter på ny telefon nå. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) GMail er jo akkurat som andre e-post systemer og funker fint med POP3, men bruker sære porter. Oppskrift for Outlook her, men gjelder jo samma for oppsett på mobil mht. porter etc. så: 5969718[/snapback] Vel, det altså dette med portene og autentiseringstype jeg skulle hatt en oppskrift til, da... oppskriften du klistret inn virker ikke helt kurant, det refereres til noe som heter @googlemail hele tiden, og det må da være feil? 5975599[/snapback] Jeg brukte oppsettet for 6230i, og det funket hos meg. oppsett Jeg byttet bare navnet på: POP3-brukernavn: **** POP3-passord: **** Innkommende (POP3) server: **** Dette er fra telenor da, og mobilpost. Endret 25. april 2006 av MonaH Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 går det ikke ann å lage playlist? kan ikke se det noe sted.. vis ikke det går, er det altfor dårlig av nokia! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 går det ikke ann å lage playlist? kan ikke se det noe sted.. vis ikke det går, er det altfor dårlig av nokia! 5990876[/snapback] Du kan lage spillelister med den medfølgende programvaren (altså du kan lage spilleliste på pc'en og så sende den til telefonen, men du kan ikke lage det direkte på telefonen) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) noen som har sett euronics reklamen eller? det er lol det Og så har den Edge teknologi som gjør den ekstra rask når tid gjorde edge en mobil rask? og hvorfor ikke nevne 3g, når han/de først har begynt? hehe, alltid like gøy med de reklamene fra elkjøp, expert, euronics osv.. Endret 28. april 2006 av alex91 Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ang den ventemodusen/snarvegene en kan ha på displayet. Der er det et valg som heter "Generelle indikatorer". Da det står på, så ser jeg en grønn i (informasjonstegn), og et øyeblikk en tekst som sier "ingen informasjon" før det er bare den grønne i'n igjen.. Hva slags info er det egentlig en kan få der?? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Der er det et valg som heter "Generelle indikatorer".Hva slags info er det egentlig en kan få der?? Det er ikke værre enn å slå opp i brukerhåndboken: Generelle indikatorer – For å vise indikatorer i ventemodus, f.eks. dato, celleinfo, info-meldinger, TOS standard gruppenavn og lukket brukergrupperegister. Datoen vises hvis ikke kalenderen er valgt som aktivt ventemodus-innhold. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ja, det vet jeg, men jeg lurte på hva slags info en kan få da jeg setter inn valget som heter "Generelle indikatorer", og som på displayet vises som en grønn i (informasjon) Lenke til kommentar
SYJ Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 kan man bruke blits som lommelykt? hvis ja, kan noen forklare meg hvordan. og knirker alle 6280? likte ikke telefonen helt. Lenke til kommentar
anderz Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 nei, det kan du ikkje. nei, det er ikkje knirk i min, men det er litt slark vist det er det du er redd for. og det trur eg det er på dei fleste 6280... Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Skjer stadig hos de som hører på Rune Rudberg eller D.D.E. :!: Jeg synes det er helt utrolig at ingen andre har problemet ved at telefonen slår seg av og på ved avspilling av musikk.. på 2 utav 3 telefoner har jeg hatt dette problemet.. Det som skjer er at jeg spiller av en sang, så kommer det et pip og telefonen restarter seg. Dette kan skje flere ganger på rad, med flere timers mellomrom eller ingen ganger iløpet av en hel dag. Jeg skal nå ned igjen til gsm.no for enten og få en ny versjon av telefonen eller heve kjøpet. Men innerst inne har jeg mest lyst på 6280 for den har ALT som jeg noensinne vil ha i en telefon. - hsds 5977406[/snapback] Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Det sikkert skrevet om før, men nå er tråden så lang at det ikke like lett å finne tilbake alt. Hvordan kan jeg få lagret ord i ordboka slik at de ligger der til neste gang og neste gang....................... Noen gode tips??----> kunne også hatt et tips om oppsett slik at jeg får til Eposten på telefonen... Endret 3. mai 2006 av Reggy Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg brukte epostoppsettet til 6230i. Det funket. Jeg har telenor. LINK Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvordan vet man at man er oppe å surfer på 3G? Kan det stemme at det skal komme ett ikon "G" også på 3G? Er litt grønn... -SD- Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hvis det står "3G" oppe i venstre hjørne, surfer du på 3G-hastighet. Det står en G hvis du oppretter datatilkobling med 3G, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå