atticus Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) et par spørsmål ang det som følger med; Skal det ikke følge med adapter fra gammel nokialader til ny i pakka? Og ikkenoe "tøy" rund hodetelefon- "høytalerene"? 5872541[/snapback] Laderen som følger med er allerede "ny" og det følger med "puter" til øreproppene. Edit: Mulig jeg misforsto den første der, men det følger hvertfall ikke med adapter. Endret 5. april 2006 av atticus Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Kan det anbefales og vente noen månder med og kjøpe 6280? Kan noen problem med SW være borte da? Endret 5. april 2006 av Jonkybonky Lenke til kommentar
hsds Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har bare et ord for denne telefonen.. Amøbe. Fikk igjen min 6280 ifra verkstedet i dag. I vedlegget står det at de sjekket telefonen for oppgitte feil - som var at den restarter seg ved avspilling av musikk/film. De fant ingen feil men la inn sw på nytt og formaterte minnene.. Fyrer opp telefonen og tester umiddelbart å spille av musikk. Er nesten ferdig med første sangen - hører et pip og telefonen restarter seg Hvorfor er jeg så sabla uheldig at 2 utav 3 forskjellige 6280 jeg har hatt så fungerer de ikke med media? Er det absolutt ingen andre her som har dette problemet.. Finner det veldig rart... Spørsmålet er bare hva jeg skal gjøre nå. Gsm.no er vel lite interrisert i å gi meg en fjerde telefon, men denne telefonen har jeg jo ventet på siden august! Jeg vil ha en fungerende Nokia 6280.. - hsds Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Vil advare dere mot bruk av bæreveske med 6280. Telefonen ringer ut av seg selv fordi tastelåsen åpnes inni bærevesken. Altså bæreveskene kommer bort i knappene (Midtre knapp+venstre valgtast) og åpner tastelåsen. Dette skjer hver gang hos meg. Så får vi håpe at det kommer en ny firmware som løser dette problemet. 5872285[/snapback] Jeg synes det hadde vært irriterende hvis jeg måtte åpnet den hver gang for å aktivere tastelåsen. Så håper ikke de tar vekk den funksjonen... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har bestilt meg denne telefonen nå, men er litt spent på hvordan den er å skrive sms med. Er det veldig merkbart at man har den høydeforskjellen mellom "hoveddelen" og tastene? Når jeg skriver sms og skal ha to bokstaver som er på samme tast, bruker jeg å trykke pil ned for å slippe å vente på tlf. Hvordan fungerer det her? Altså å skrive sms med begge hendene...Ser for meg at det kan bli litt krongele her. Eller? Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har bestilt meg denne telefonen nå, men er litt spent på hvordan den er å skrive sms med. Er det veldig merkbart at man har den høydeforskjellen mellom "hoveddelen" og tastene? Når jeg skriver sms og skal ha to bokstaver som er på samme tast, bruker jeg å trykke pil ned for å slippe å vente på tlf. Hvordan fungerer det her? Altså å skrive sms med begge hendene...Ser for meg at det kan bli litt krongele her. Eller? 5872970[/snapback] Ikke noe å være redd for, funker utmerket Krever litt tilvenning i starten. Personlig vil jeg si at denne telefonen er VELDIG god å skrive på. Og alt går så utrolig kjapt! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Godt å høre! De fleste testene jeg har lest skryter av at den er rask. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Vil advare dere mot bruk av bæreveske med 6280. Telefonen ringer ut av seg selv fordi tastelåsen åpnes inni bærevesken. Altså bæreveskene kommer bort i knappene (Midtre knapp+venstre valgtast) og åpner tastelåsen. Dette skjer hver gang hos meg. Så får vi håpe at det kommer en ny firmware som løser dette problemet. 5872285[/snapback] Jeg synes det hadde vært irriterende hvis jeg måtte åpnet den hver gang for å aktivere tastelåsen. Så håper ikke de tar vekk den funksjonen... 5872864[/snapback] Man må kunne bruke bæreveske uten at telefonen ringer ut, det bør du i normal forstand være enig i? Greit at du liker funksjonen som den er, men det bør være et produkt som alle kan bruke. Hvermann kommer til å kjøpe denne telefonen pga. brukervennlighet, pris, ytelse, design og funksjonalitet omtrent på høyde med smarttelefonene. Salget kommer til å gå rett til værs. Noe må de gjøre med tastelåsen på frontpanelet, helst før katastrofen blir et faktum. Edit: Aktiveringen har jeg foreslått skal være som den er. Det er kun åpning av tastelåsen jeg har bedt om å få deaktivert på frontpanelet, evt. at man kan velge dette i programvaren Svein. Endret 5. april 2006 av Sveinl Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er så utrolig vanskelig å bestemme seg for om jeg skal ha SE W810i eller N6280.. Noen som kan komme opp med noen grunner til at jeg burde velge Nokia'n? Det er mp3-spiller som er viktigst for meg, og videospiller. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 3G, større skjerm som gir et mye bedre helhetsinntrykk, alt i alt bedre menysystem (synes jeg), sannsynligvis billigere.. På den andre siden sier du du bruker mobilen mest som mp3-spiller. Der har jeg verken prøvd 6280 eller W810i, men regner med at W810i vinner. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ok, mer problemer. Har kjøpt meg stort minnekort og vil overføre filer fra det originale til det nye. Går ikke dette? Når jeg prøver å kopiere over bilder fra minnekortet, rebooter hele PCen. Prøver å kopiere over themes osv får man bare beskjed om det ikke kan kopieres fordi filene er i bruk osv.. Hva har dere andre gjort når dere har kjøpt nytt minnekort? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvilke nettsteder bruker dere for å laste ned themes osv? Lenke til kommentar
groov Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er så utrolig vanskelig å bestemme seg for om jeg skal ha SE W810i eller N6280.. Noen som kan komme opp med noen grunner til at jeg burde velge Nokia'n? Det er mp3-spiller som er viktigst for meg, og videospiller. 5874210[/snapback] Hvis du setter mp3 høyest bør du nok velge SE. Bortsett fra bra lyd er ikke mp3 spilleren mye å klaske rævva i taket for. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Herregud for en problemtelefon. Den ødelegger minnekortet når den prøver å lese fra det. 1GB skal virke greit det? Denne telefonen irriterer meg nå like mye som SXG75 gjorde, og det sier endel. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 @hsds: Hvis feilen er konsekvent, kan du vel tasse ned til gsm.no og vise dem feilen. Da må de vel godta det. Og hvis verkstedet er i nærheten av deg, kan du personlig komme å demonstrere for dem. Men jeg er enig, du har nok vært uheldig... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 @hsds: Hvis feilen er konsekvent, kan du vel tasse ned til gsm.no og vise dem feilen. Da må de vel godta det. Og hvis verkstedet er i nærheten av deg, kan du personlig komme å demonstrere for dem. Men jeg er enig, du har nok vært uheldig... 5875014[/snapback] Ja jeg har tenkt på dette.. Men det kan ta timer før feilen intreffer.. Gikk 3 timer til før den restartet seg.. Så kan det plutselig skje 3 ganger etter hverandre før det går en time til.. Gidder ikke stå og henge nede på gsm.no hele dagen heller.. de har så dårlig sofa.. - hsds Lenke til kommentar
groov Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Herregud for en problemtelefon. Den ødelegger minnekortet når den prøver å lese fra det. 1GB skal virke greit det? Denne telefonen irriterer meg nå like mye som SXG75 gjorde, og det sier endel. 5874885[/snapback] Akkurat det med å ødelegge minnekortet er ikke unikt. Har opplevd det flere ganger med Palm og iPAQ. Hvis du tar det ut mens det skrives til kortet er det nesten alltid toast. Og med delayed write er det ikke alltid godt å vite.. Lenke til kommentar
cadazzo Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Vil advare dere mot bruk av bæreveske med 6280. Telefonen ringer ut av seg selv fordi tastelåsen åpnes inni bærevesken. Altså bæreveskene kommer bort i knappene (Midtre knapp+venstre valgtast) og åpner tastelåsen. Dette skjer hver gang hos meg. Har ikke erfart akkurat det samme som deg, men bærevesken jeg kjøpte, med magnetlås, førte til at telefonen la på hver gang jeg skulle ta opp telefonen fra veska for å svare. Tastelåsen slo seg dessuten av hver gang jeg førte telefonen over magneten (trengte ikke å være nær engang). Han på Telebutikken trodde nesten ikke sine egne øyne Har nå kjøpt en annen veske, også med magnetlås - som funker 100% Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Det ER magneten, du har rett. Og den snylter på batteri-kapasitet også! Jeg har ladet hver kveld nå, men i dag har ikke telefonen vært i vesken i det hele tatt og batteriet er merkelig nok fullt ennå. Skal informere produktansvarlig om dette, så de får fjernet denne type vesker fra sortimanget. Da må jeg bytte veske. Rart de ikke visste om dette hos nokia? Merkelig. Alle tiders. Takker for tipset Edit: så vidt jeg er i nærheten av magneten prøver telefonen å åpne tastelåsen Svein. Endret 5. april 2006 av Sveinl Lenke til kommentar
Fitttjuven Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Heisann.. Har hatt min 6280 i snart 2 uker og den glippen begynner å bli litt irriterenes! Sendte en garanti/retur sak inn til der jeg kjøpte den, XD. Får dette til svar: Hei! Vi kan ta inn telefonen, men da må vi avkorte 15% fordi den er tatt i bruk. Dette er fordi disse telefonene er levert med denne "glippen" på ca. 1cm. Dette er en ting vi har tatt opp med Nokia og det er beskjeden vi fårHar de lov til å gjøre dette? Det med 15 % ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå