voluz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Surt, ja! Men nå var det ikke akkurat noen statshemmelighet dette med slarken? Alle tester, både av tidlige produksjonsmodeller og ferdigstilte modeller har jo vist at 6280 har en elendig byggekvalitet med slarken som hoved-akilleshel. Tviler på at de klarer å fjerne slarken på verksted. Hadde de hatt løsningen hadde de jo rett og slett laget mobilen uten slark "in the first place". Skyvetelefon er noe Nokia rett og slett ikke kan. Håper de har leika seg med et par Samsung-telefoner og fått litt lærdom til N80 er i butikken... Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Merkelig at ikke Nokia har klart å utvikle sliden bedre på 6280. De kan jo f.eks bare skru en Samsung D600 fra hverandre og se på den.. Åjaaaa det e sånn man lader slide. okeeei.. Da lager vi også sånn slide. Telefonen er jo konge ellers.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Alle tester, både av tidlige produksjonsmodeller og ferdigstilte modeller har jo vist at 6280 har en elendig byggekvalitet med slarken som hoved-akilleshel. 5860213[/snapback] Hva annet enn slarken er negativt med 6280s byggekvalitet? Slarken til tross, jeg synes den gir et langt bedre inntrykk enn f.eks. K750i. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) voluz: Enig! Å sende telefonen på verksted i dette tilfellet, blir bare å utsette kunden for unødig venting! Dette er et kjent problem med Nokas skyvetelefoner, og jeg tviler på at verkstedet kommer til å prøve å fikse det. Jeg hadde en 6270 med samme problem, og fikk en ny. Måtte vente 3-4 uker. Den jeg fikk var ennå verre... Butikken ga meg da flere valg, blant annet heving av kjøpet, noe jeg aksepterte. Gikk sikkert på kundeforhold. Endret 3. april 2006 av CellularDude Lenke til kommentar
Lifeforms Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Her har dere en annen video.Det er av Jim carey http://rapidshare.de/files/17009907/Karate...Carey_.mp4.html 5854403[/snapback] Takker og bukker for linken til Careysketsjen tropedo :!: Lenke til kommentar
tropedo Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Her har dere en annen video.Det er av Jim carey http://rapidshare.de/files/17009907/Karate...Carey_.mp4.html 5854403[/snapback] Takker og bukker for linken til Careysketsjen tropedo :!: 5861197[/snapback] no problem.Kan sette opp flere,hvis dere trenger det Lenke til kommentar
dreng Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) no problem.Kan sette opp flere,hvis dere trenger det Gjør gjerne det Kvaliteten på klippet var kjempebra. Endret 4. april 2006 av masor Lenke til kommentar
groov Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Surt, ja! Tviler på at de klarer å fjerne slarken på verksted. Hadde de hatt løsningen hadde de jo rett og slett laget mobilen uten slark "in the first place". Skyvetelefon er noe Nokia rett og slett ikke kan. Håper de har leika seg med et par Samsung-telefoner og fått litt lærdom til N80 er i butikken... 5860213[/snapback] Jeg var så heldig å få en 6280 uten slark, alt i alt er byggekvaliteten meget bra på mitt eksemplar. Men det er håpløst dårlig av Nokia å ikke klare å bygge telefonene like! Det må jo være noe noe helt galt med produksjonsprossene deres for at dette skal være mulig. Jeg har nok heller ikke noe tro på at verkstedet klarer å rette opp slarken, men vi får vente og se... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Syntes den er bra jeg. Men: - Radioen har en tendens til å slå av og på stereo. Lyden hakker på en måte - Den har slått seg av noen ganger - Profiler nuller seg avogtil. Selv om man tar ut minnekortet og setter dette tilbake bør mobilen vite hvor ringetonen ligger på minnekortet når dette ligger i profilen. - Det står ikke hvem meldingene er fra Jeg har hatt S700i i 1.5 år og den har slått seg av 3 ganger på denne tiden så jeg er nok litt bortskjemt på kvalitet (kan /bør man bli det?) Slarken visste jeg om, og det er ikke så mye så det tenker jeg ikke på. Skjermen er, etter en sammenligning) klarere enn S700i sin, og det er jo bra. Lenke til kommentar
tropedo Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Her har dere en annen video av Jim carey.Rocky 6 http://rapidshare.de/files/17164010/Jim_Ca...Rocky6.mp4.html Lenke til kommentar
atticus Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 SUPER er et kurant prog for å konvertere til og fra forskjellige formater. Fra 3GP til AVI etc etc. Lenke til kommentar
tropedo Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) SUPER er et kurant prog for å konvertere til og fra forskjellige formater. Fra 3GP til AVI etc etc. 5865015[/snapback] Den er grei nok,men det går ikke ann å velge mp4 lyd fromat.Så lyden blir ikke helt samme.Men ellers så er den bra til å være helt gratis Her har dere et eksempel jeg har konvertert med ipod programet.Her kan dere se hvor høy kvalitet på video og lyden blir.Det er et liten klipp av bruce lee filmen. http://rapidshare.de/files/17167445/Bruce_lee.mp4.html Endret 4. april 2006 av tropedo Lenke til kommentar
atticus Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 SUPER er et kurant prog for å konvertere til og fra forskjellige formater. Fra 3GP til AVI etc etc. 5865015[/snapback] Den er grei nok,men det går ikke ann å velge mp4 lyd fromat.Så lyden blir ikke helt samme.Men ellers så er den bra til å være helt gratis 5865136[/snapback] Vet du om noen andre programmer som er brukandes? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg betalte 240 kroner for for det programmet amobil.no henviser til. Greit å ha. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Heller ingen som har 2 gig inne ennå. Steike. **Har sjekket flere nettbutikker.** Endret 4. april 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
hsds Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Heller ingen som har 2 gig inne ennå. Steike. **Har sjekket flere nettbutikker.** 5865257[/snapback] Du må bruke den flotte prisguiden her på amobil da https://prisguiden.no/product.php?product_id=41202 litt stiv pris enn billigste men movida har det ihvertfall inne.. - hsds Endret 4. april 2006 av hsds Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Noen som vet hvor man får tak i Nokia 6280. Helst i en nettbutikk som støtter betalingsutsettelse. Så her ryker 1/3 av skattepengene. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Noen som vet hvor man får tak i Nokia 6280?Både Komplett.no og MPX.no har betalingsutsettelse... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ja, men ingen av de har den på lager... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ringte til gsm.no i dag rundt klokken 15 og spurte om mobilen min var kommet tilbake ifra verkstedet. Joda den hadde de postet i går den så den lå sikkert på postkontoret nå ( pleier som oftest å bli kjørt opp hver morgen ). Får colli koden og går bort på postkontoret 16:25.. Står i køen og tripper å er glad! Damen i skranken skriver inn koden og finner ut at den ble postet 16:27 i dag! Veldig kjedelig dette her da jeg kunne hentet den hos gsm.no i 15 tiden istedenfor å være enda en dag uten min kjære 6280 - hsds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå