Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper Elkjøp er like villige som andre butikker jeg ser dere nevner til å gi meg en ny maskin, slik at jeg slipper 2 uker med reparasjon...

5835415[/snapback]

Dersom man har ringt mindre enn 4 minutter med den, er det en DOA-sak. Altså, man får ny. Om en butikk velger å gjøre noe annet forekommer jo selvfølgelig, men da får de den sannsynligvis tilbake reparert. I det første tilfellet vil de få tilsendt komplett nytt apparat, og altså ha ingen problemer med å levere ut ny.

Venter i spenning på å få tak i denne på Sørlandet, men foreløpig uten hell - men det kanskje håp hvis du har fått din hos Elkjøp.

Vi, Lista Elektromarked AS, har hatt denne inne i 1,5 uke... Farsund kommune, Vanse.

http://www.gulesider.no/gsi/companyDetails...001HHGG&bkode=0

Lenke til kommentar
Dersom man har ringt mindre enn 4 minutter med den, er det en DOA-sak. Altså, man får ny. Om en butikk velger å gjøre noe annet forekommer jo selvfølgelig, men da får de den sannsynligvis tilbake reparert. I det første tilfellet vil de få tilsendt komplett nytt apparat, og altså ha ingen problemer med å levere ut ny.

5838005[/snapback]

Nokia sine DOA regler fra 1.1.06 er 7 dager fra kjøpsdato. De har ikke lenger noen samtalebegrensning. Det er også helt opp til butikken å velge om de vil godta DOA eller ikke.

Endret av zand
Lenke til kommentar

Har hatt N70 fra den kom og frem til nå.Men da jeg fikk Nokia 6280 med 3G mellom hendene,ja da var tiden moden for utskifting.

Men først som sist,N70 kan brukes til mye mer og da tenker jeg på alle mulige programmer som kan innstalleres som feks GPS.Har du derimot ikke bruk for det så er 6280 det beste alternativet på markedet i dag.

Den er liten og har bla 3G,meget bra skjerm,enkel epost,gode taster,stilig og kompakt design,mp3,2Megapiksel kamera,bra video,radio,videoringetoner(meget stilig),fullskjermbilde på kontakter som ringer,rask respons i menyene,i det hele tatt så er den spekket med alt du måtte trenge + litt til.

Strømforbruk omtrent som N70(1-2dg ved flittig bruk).Så langt er jeg meget fornøyd.Det eneste lille minus må være at den kan virke litt slarkete skrudd sammen.Når den er sammenslått så er det litt stor glippe mellom topp og bunn.Når du da trykker på tastene i sammenslått tilstand så klapper delene litt imot hverandre.Dette ødelegger litt av mitt helhetsinntrykk.Prøvde på flere telefoner i butikk og alle hadde samme svakhet,noen litt verre enn andre.Så jeg anbefaler dere å prøve flere i butikken før dere kjøper.

Håper dette rettes på fordi du mister litt av kvalitetsfølelsen og ikke minst av førsteinntrykket.Nå har jeg vent meg til det og er som sagt meget fornøyd med telefonen.Gir den en sterk 5er på terningkastet mitt,det eneste minus er førsteinntrykket. Håper min minivurdering kan være til hjelp.Så nå er det bare å løp å kjøp,men husk å sjekke flere før du kjøper.

Lenke til kommentar

5838005[/snapback]

Nokia sine DOA regler fra 1.1.06 er 7 dager fra kjøpsdato. De har ikke lenger noen samtalebegrensning. Det er også helt opp til butikken å velge om de vil godta DOA eller ikke.

5838087[/snapback]

Ok, takk for rettelsen :) Snakket akkurat med verkstedet, så fikk det bekreftet derfra også.

Lenke til kommentar
Kjøpte 6280 i går. Flott mobil, men...

ser ut til at jeg har fått en mandagsutgave. 2 ganger har mobilen dødd på seg under samtale. Noen ganger er alt på skjermen rotert 180 grader på hodet, og nå går skjermen i svart kontinuerlig. Den er på og virker, men må åpne og lukke den et par ganger for at skjermen skal slå seg på slik at jeg ser hva jeg gjør. Så går det 1-2 sekunder og så går den i svart igjen. (Ikke skjermsparer eller den vanlige fadingen, men med litt "digital støy" før alt blir svart.)

Håper Elkjøp er like villige som andre butikker jeg ser dere nevner til å gi meg en ny maskin, slik at jeg slipper 2 uker med reparasjon...

Noen som har opplevd lignende?

5835415[/snapback]

Oppdatering, i tilfelle noen er interessert;

Var innom Elkjøp i dag. Fikk byttet til ny uten problemer. De hadde heldigvis 1 igjen...

Så nå håper jeg at den nye fungerer bedre.

Den nye har også firmware v3.60.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Ang. filming på 6280: kan man bruke den klassiske "pause/start"-funksjonen, slik at man kan filme noe, trykke pause, flytte kameraet og filme videre?

Lenke til kommentar
Ang. filming på 6280: kan man bruke den klassiske "pause/start"-funksjonen, slik at man kan filme noe, trykke pause, flytte kameraet og filme videre?
Jeppz. Startknappen er kameraknappen, stoppknappen er midtre menytast. Kameraknappen kan derfor brukes til pauseknapp under filming.
Lenke til kommentar

Snakket med Nokia i Elektrofil vedrørende slarken, årsaken til dette ligger ifølge dem i plastikk matrialet som er brukt på tlf,ville man ha skikkelig kvalitet burde man heller satse på N80 for der var det ikke brukt billig plastikk.

Dem var tideligvis klar over slarken og mente det er en ting man selv må avgjøre hadde dem ikke brukt plastikken ville tlf vært mye dyrere enn hva den nå koster.

Lenke til kommentar
Snakket med Nokia i Elektrofil vedrørende slarken, årsaken til dette ligger ifølge dem i plastikk matrialet som er brukt på tlf,ville man ha skikkelig kvalitet burde man heller satse på N80 for der var det ikke brukt billig plastikk.

Dem var tideligvis klar over slarken og mente det er en ting man selv må avgjøre hadde dem ikke brukt plastikken ville tlf vært mye dyrere enn hva den nå koster.

5840786[/snapback]

Det hørtes snålt ut.Hvorfor er noen bra og noen dårlig da?Den slarken er rett og slett dårlig arbeid,skal ikke være sånn.

Lenke til kommentar

5840786[/snapback]

Det hørtes snålt ut.Hvorfor er noen bra og noen dårlig da?Den slarken er rett og slett dårlig arbeid,skal ikke være sånn.

5841180[/snapback]

Da burde man heller satse på N80,det er ingen som sier slikt om eget produkt.Da kunne de like gjerne anbefalt Samsung hvis det var snakk om kvalitetsfølelse.De kan ikke ha vært særlig smart de du pratet med.

Lenke til kommentar

5840786[/snapback]

5841180[/snapback]

Da burde man heller satse på N80,det er ingen som sier slikt om eget produkt.Da kunne de like gjerne anbefalt Samsung hvis det var snakk om kvalitetsfølelse.De kan ikke ha vært særlig smart de du pratet med.

5841199[/snapback]

Det var sånn jeg tenkte også, men dem er jo klar over at den er slarkete.

og årsaken er matrialet er jo fprståelig, 6270 har vel ikke det prob?

N80 hadde heller ikke den jeg testet der :dribble:

Bare synd dne kommer i slutten av april:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...