Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har logoen til den danske mobiloperatøren "3" på dekselet?? Jeg kjøpte telefonen på telebutikken.no (m/netcom active talk)

Og en ting til, det tar lang tid å komme inn på minnekortet, flere som har det problemet?

5829519[/snapback]

Den skal definitivt ikke komme med logoen til "3" på dekselet, du bør kreve ombytte omgående til en telefon som er unbrandet!

5829608[/snapback]

Ok, da får jeg sende inn en klage :)

Hadde ikke peiling på hva det 3-tallet var, helt til jeg søkte litt på nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uten hell prøver jeg på nytt... tlf min skurrer når jeg snakker i tlf, dekselet sitter løst(millimeter men veldig slitsomt for det) Har misten den ene "bomulls dotten" på den ene øreproppen, men kan jeg selv om at misten den proppen få ny tlf eller at den blir fikset? kjøpte den hso siba.

Endret av a_man
Lenke til kommentar
uten hell prøver jeg på nytt... tlf min skurrer når jeg snakker i tlf, dekselet sitter løst(millimeter men veldig slitsomt for det) Har misten den ene "bomulls dotten" på den ene øreproppen, men kan jeg selv om at misten den proppen få ny tlf eller at den blir fikset? kjøpte den hso siba.

5831628[/snapback]

Er det feil på telefonen har du selvfølgelig krav på å få feilen utbedret/ny telefon, bomullsdott i minus eller ikke :)

Ta kontakt med Siba ASAP i steden for å håpe at feilen utbedrer seg selv! Jeg hadde problemer med mitt første ex, men fikk ny telefon på flekken ;)

Lenke til kommentar

5831628[/snapback]

Er det feil på telefonen har du selvfølgelig krav på å få feilen utbedret/ny telefon, bomullsdott i minus eller ikke :)

Ta kontakt med Siba ASAP i steden for å håpe at feilen utbedrer seg selv! Jeg hadde problemer med mitt første ex, men fikk ny telefon på flekken ;)

5831707[/snapback]

Har misten den ene "bomulls dotten" på den ene øreproppen, men kan jeg selv om at misten den proppen få ny tlf eller at den blir fikset?
Du får reserveputer til ørepropp til 29 kr hos ClasOhlson. Mangel på "pute" til "proppen" har selfølgelig ikke noe å gjøre med telefonen. Krev reperasjon!

5831723[/snapback]

hmm...stikker innom i morgen jeg! takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

Bestilte meg et 1GB kort fra Komplett nå, 64mb fungerer egentlig flott for meg, men nå slipper jeg i det minste å legge over ting til PC flere ganger i uka.

Telefonen er stadig glimrende, men alt maset om at den er så løs og skranglete fikk meg faktisk til å ha et mareritt om min egen telefon. Hehe, tydelig at jeg kanskje er litt for glad i den :p.

.. drømmen var så realistisk også, "våknet" i drømmen også var telefonen fortsatt ødelagt, så våknet jeg .. midt på natta og måtte forsikre meg godt om at telefonen var like hel.

Uansett, enda en dag med tungt bruk, videosamtaler, mms og alt fungerer knall. Ingen skurring i høgtaleren heller. Kanskje jeg var litt heldig med eksemplaret jeg fikk. Yay for Commit (og posten, som leverte telefonen på under 24 timer, til en lørdag atpå til).

Lenke til kommentar

Jeg bare spør dere 6280-eiere. Hvordan fungerer mp3-spilleren? Har hørt rykter om at alle sangene blir listet opp etterhvert som de legges til uten noe som helst system?

Hadde egentlig vært fint å få høre litt diverse om MP3 spilleren på telefonen. Er det bra lyd? Hvordan fungerer den? Hvordan er organisatoren?

Burde jeg kjøpe SE W810i eller Nokia 6280? Er MP3 som er førstepri, mens 3G(/evt. EDGE) er andrepri.

Lenke til kommentar
Jeg bare spør dere 6280-eiere. Hvordan fungerer mp3-spilleren? Har hørt rykter om at alle sangene blir listet opp etterhvert som de legges til uten noe som helst system?

Hadde egentlig vært fint å få høre litt diverse om MP3 spilleren på telefonen. Er det bra lyd? Hvordan fungerer den? Hvordan er organisatoren?

Burde jeg kjøpe SE W810i eller Nokia 6280? Er MP3 som er førstepri, mens 3G(/evt. EDGE) er andrepri.

5832967[/snapback]

Er MP3 førstepri hadde jeg valgt en W telefon fra SE istedenfor 6280 fra Nokia. Mp3 spilleren kan jeg ikke si mer om enn at den spiller mp3. Jeg har ikke giddet å teste den noe særlig siden det ikke var noe argument i det hele tatt for meg om jeg skulle kjøpe denne tlf eller ikke. Jeg har lagt inn noen sanger, og de har bare blitt arrangert i en liste etter alfabetisk rekkefølge liksom.

Lenke til kommentar

5832967[/snapback]

hvorfor ikke iPod nano og Nokia 6280 ?

Lenke til kommentar

5832967[/snapback]

hvorfor ikke iPod nano og Nokia 6280 ?

5833846[/snapback]

Mobilen har jeg med overalt, og da har jeg med meg MP3-spilleren overalt.

Fordi da har jeg alt-i-en.

Fordi det blir mye dyrere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...