Joddleif Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Noen andre som har bestilt fra MPX, og ikke fikk med overgang til gammel type lader?Denne ladeadapteren følger ikke med 6280, men derimot 6270. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Siden innlegget mitt ble oversett sist gang må jeg spørre igjen:Dere som har fått tak i 6280, er det sant at Nokia har unnlatt å legge ved videoredigeringsprogram selv om de lovte det? 5813340[/snapback] Det er ikke noe redigeringsprogram på den nei. Hvor har Nokia lovet det? 5813492[/snapback] Det har stått på hjemmesidene deres fra første stund inntil nå nylig.. Sjekket i stad, og nå har de tatt vekk de godordene om video- og bilderedigeringsverktøy.. Så kjipt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Er bilderedigeringsverktøy, men ikke video. Men jeg tror videoredigering kan gjøres via et program som følger med PC suite hvis jeg ikke tar feil. Det fulgte ikke med lade-omformeradapter ting til min 6280 heller. Lenke til kommentar
Lochlite Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei Er storfornøyd med min nye 6280, men lurer på om noen av dere har opplevd samme problem som meg: Når jeg prater med folk så skurrer min egen stemme i høyttaleren samtidig som jeg snakker. Den andre personen jeg snakker med skurrer ikke, bare min egen stemme. Samtidig må jeg si meg meget misfornøyd med kvaliteten på slideren, men det ar jo alle sammen her nevnt utallige ganger før. Håper jeg får svar på skurringen, men ser for meg at jeg må sende telefonen inn ... ;( - Lochlite Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg har ikke opplevd skurring i min hvertfall. Synd at du må se på slide funksjonen som en dårlig side Etter 5 dagers bruk må jeg si jeg har sluttet å legge merke til det.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg har aldri hatt noen problemer med mobiler hvor man selv legger inn talekommandoene, men her er det jo automatisk. At man altså bare skal kunne si navnet og så ringer den, noe som overhodet ikke funker. Da bør man i hvert fall ha muligheten til å selv legge inn manuelle talekommandoer. 5813760[/snapback] Hehe, da så... Tror Nokia har vært litt vel futuristiske og prøvd å være litt nyskapende her. Hadde vært dødskult om det hadde funka. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Fikk 6280 i går. Kjøpte den hos siba for 3290kr tror jeg.... ÅÅÅ, er forelska . Jeg opplevde ingen skurring, også synes jeg at slide funksjonen er ganske god. Den er ikke for slapp og heller ikke for hard. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Fikk 6280 i går. Kjøpte den hos siba for 3290kr tror jeg.... ÅÅÅ, er forelska . Jeg opplevde ingen skurring, også synes jeg at slide funksjonen er ganske god. Den er ikke for slapp og heller ikke for hard. 5814078[/snapback] Hehe, da er det kanskje du som står bak siste erfaring i prisguiden? Alle erfaringene der gir toppers karakterer, så skal ikke se bort ifra at det blir en på meg også når jeg får lønning. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Er bilderedigeringsverktøy, men ikke video. Men jeg tror videoredigering kan gjøres via et program som følger med PC suite hvis jeg ikke tar feil. Det fulgte ikke med lade-omformeradapter ting til min 6280 heller. 5813819[/snapback] Oi, kult Gidder noen å prøve det? Janne? Vel.. Da gjør det ikke så mye likevel, men de kunne ha annonsert det litt bedre i stedet for å bare fjerne det fra lista på Nokia.no. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 vis det er samme talekomando som på N90 er det sånn at den er stemmegjennkjennende... altså det tar litt tid før den funker bra, den må bli kjent med eier liksom. sliderfunskjonen her er 100% ypperlig, har ikke noe å klage på her ivertfall. ang. videoredigering, jeg har MAC og da får jeg ikke programvaren innpå å få testa. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Var det ikke slidefunksjonen som var grunnen til at Nokia utsatte lanseringen? Vel, er det noen andre som kan prøve PC-suite-innholdet? Google lyktes ikke i å finne teh shit. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Var det ikke slidefunksjonen som var grunnen til at Nokia utsatte lanseringen? Vel, er det noen andre som kan prøve PC-suite-innholdet? Google lyktes ikke i å finne teh shit. 5814304[/snapback] Mobilen ble utsatt i Norge fordi 3 kjøpte rettigheter til ekslusivt salg de første månedene. Har ikke lest tidligere poster over her, men prøve PC-suite-innholdet? Hva mener du? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvordan fungerer telefonen som mp3-spiller, er den enkel i bruk? Hvordan navigerer man seg gjennom musikken, er det bare en lang liste med musikk eller kan man navigere etter artist o.l.? 5810153[/snapback] Ser ut som spørsmålet mitt ble oversett, så jeg quoter meg selv. Noen må da ha testet ut muligheten for å spille av mp3? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 MP3 greia er grei nok den. Litt teit å bruke, men det funker hvertfal.. Har ipod så mp3 funksjonen er meg likegyldig Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 På hvilken måte er en teit å bruke? Hvordan navigerer man seg gjennom musikken, er det bare en lang liste med musikk eller kan man navigere etter artist o.l.? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 3G-spørsmål. Om jeg slår av 3G-funksjonen, og velger kun GSM, da sparer jeg batteritiden, ja? Det er vel bare om jeg f.eks skal bruke wap, sjekke mail osv det er en fordel med å ha den slått på? Jeg har gått surr i alt dette her, derfor måtte jeg bare spørre. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Når man går inn på musikkavspilling, så kan man velge hvor fra man skal hente musikk, så lager den en spilleliste hvor alle sangene blir ramset opp etter tilsynelatende id3 tag hvis filene har det (vet ikke om den sorterer etter id3 tag eller filnavn). I selve spilleren ser man artist/sang øverst i en rute og under kan man trykke på sånne neste eller forige sang knapper << og >> pluss en stop/play knapp. I det hele tatt, bruk mp3 spiller hvis man har det istedet Men det funker.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Det var skuffende. Jeg trodde mp3-spilleren hadde utviklet seg siden 6230i, men det har den tydligvis ikke. Det er tungvindt å bla seg gjennom over 200 sanger. Går det ikke an å søke på artister/sanger engang? Edit: Må den lage ny spilleliste hver gang man tar ut minnekortet eller skrur av telefonen, slik den må på 6230i? Endret 26. mars 2006 av miCro Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 3G-spørsmål.Om jeg slår av 3G-funksjonen, og velger kun GSM, da sparer jeg batteritiden, ja? Det er vel bare om jeg f.eks skal bruke wap, sjekke mail osv det er en fordel med å ha den slått på? Jeg har gått surr i alt dette her, derfor måtte jeg bare spørre. 5816591[/snapback] Kan ikke se hvordan det å slå av 3G skulle spare noe batteri. Dette er noe den bruker bare når den kobler seg opp for wap osv uansett. En ulempe med å slå den av er kanskje at du ikke vil kunne få innkommende videotelefoni anrop om noen prøver å ringe deg med dette? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 3G-spørsmål.Om jeg slår av 3G-funksjonen, og velger kun GSM, da sparer jeg batteritiden, ja? Det er vel bare om jeg f.eks skal bruke wap, sjekke mail osv det er en fordel med å ha den slått på? Jeg har gått surr i alt dette her, derfor måtte jeg bare spørre. 5816591[/snapback] Kan ikke se hvordan det å slå av 3G skulle spare noe batteri. Dette er noe den bruker bare når den kobler seg opp for wap osv uansett. En ulempe med å slå den av er kanskje at du ikke vil kunne få innkommende videotelefoni anrop om noen prøver å ringe deg med dette? 5816660[/snapback] Å, ok. Ja der ser du, bra jeg spurte da Da lar jeg den være på, likevel. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå