El chico Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hm, ser 6280 fortsatt står som "kommende modell" på nokia.no... På tide å oppdatere siden sin nå Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg bruker 2 GB minnekort i min 6270, det funker bra. Kjøpte det fra USA i februar, fra FlashMemoryStore.com. Det tok 10 dager å få kortet og det kom i en liten brun konvolutt. Total pris var 156 $. Men selve kortet kostet den gangen 134 $ og nå ser jeg at de koster 119. Link Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 dumt å overlade altså! det var før i tiden det skulle lades over natta. jeg ladet min KUN til batteriet var fullt, det tok ca en time. mitt varer ca 5-6 dager med myyye bruk! og MPX, netshop har mange på lager, så de i kr.sand er nok ikke helt med på nett Lenke til kommentar
tommis Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Bare Gsm.no har ca. 70 på lager, så han spaceworld-karen er jo helt på tur... Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Spaceworld i ålesund har jo inne 50 stk. Så tror nok ikke han karen har så mye peiling Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg fant ut åssen man får ordboken til å lagre ordene i dag. Neste gang du skriver en tekst, pass på at "logisk skriving" er på ved å trykke to ganger på # tegnet. (altså mens du skriver en melding f.eks). Da vil den grønne blyanten øverst på skjermen få to streker under seg. Da lagrer den ordene man legger til... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hvordan fungerer telefonen som mp3-spiller, er den enkel i bruk? Hvordan navigerer man seg gjennom musikken, er det bare en lang liste med musikk eller kan man navigere etter artist o.l.? Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei lurer litt på om denne mekanismen i slideren er noe som blir dårligere etter hvert? og er det forskjell fra mobil til mobil? Har en N70 i dag og begynner og bli påsse lei av treg telefon. Synnes menysystemet er helt top i denne. Vil en 6280 løse mine problemer? Trenger tilbakemeldinger fra dere proffe mobilbrukere. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Vanskelig å si om slideren blir verre etter hvert. Ingenting som tyder på det så langt. Hastigheten, spesielt i menyene, er utrolig bra på 6280. Om den er raskere i galleri og slikt, enn N70, vet jeg ikke. Menysystemet er rett og slett brilliant ja, selv om det er ting som kunne vært forbedret. Lenke til kommentar
VillKusseSladden Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hvilke frager er det på telefonen? Har kun sett svart til nå, finnes det flere? Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg har nettopp fått min 6280 og jeg stortrives med den! Men en ting jeg lurer på, jeg har et blåtann headsett (Sony Ericsson) som jeg tidligere har brukt sammen med min litt eldre 6310i uten problemer. Har Nokia på en eller annen måte sperret for bruk av headsett som ikke er laget av Nokia selv? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Nei, det skal funke fint å bruke hodesett laget av andre enn Nokia. Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Så rart, da får jeg prøve videre. Telefonen finner Mac'n jeg har stående rett bak meg, men ikke headsettet. Jeg får titte en ekstra gang i brukermanualen, kanskje det er noe sært jeg greier å hoppe over. Edit: Finner fortsatt ikke enheten, hvis noen har noen tips så kom gjerne med de. Btw: Blåtann v2 er vel bakoverkompatibelt? Endret 25. mars 2006 av Asarin Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg fant ut åssen man får ordboken til å lagre ordene i dag. Neste gang du skriver en tekst, pass på at "logisk skriving" er på ved å trykke to ganger på # tegnet. (altså mens du skriver en melding f.eks). Da vil den grønne blyanten øverst på skjermen få to streker under seg. Da lagrer den ordene man legger til... 5809335[/snapback] Vel, den såkalte logiske skrivingen har stått på hele tiden til meg, og eneste måte for meg å legge til ordene på, er å trykke valg --> Sett inn ord. Uansett på s.28 i bruksanvisningen så står det at man kan endre på innstillingene for logisk skriving ved å trykke på valg når man skriver en melding og velge innst. logisk skriving. Er det bare meg som ikke finner dette? Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei alle Nokia brukere. Hva er det beste valget N70 eller 6280 ? Er kvaliteten på 6280 bra? Er det mange fungsjoner man mister fra N70 til 6280? ( S40 mot S60) Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Er kvaliteten på 6280 bra? 5811203[/snapback] Personlig så synes jeg den er meget bra. Bare synd jeg skulle knote så med å få BT-headsettet til å fungere (noe det fortsatt ikke gjør :/). Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Det er ikke mulig å bruke blitsen på telefonen som lommelykt på noen måte? Og bruker telefonen betydelig mer strøm ved å ha på 3G? Er det evt noen rask og enkel måte å skru den av og på? Holdt ca 1,5 døgn med heftig bruk hele dagen. Lenke til kommentar
zand Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Er kvaliteten på 6280 bra? 5811203[/snapback] Personlig så synes jeg den er meget bra. Bare synd jeg skulle knote så med å få BT-headsettet til å fungere (noe det fortsatt ikke gjør :/). 5811227[/snapback] Har du husket å sette headsetet i paringsmodus? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Sikkert noe off topic, men har noen fått msn messenger til å fungere på mobilen? I så fall hvilken klient brukte dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå