Lifeforms Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Ehh, kortleser. Jeg har en, det står 9 in 1 på den.Jeg kjøpte nytt minnekort i dag, 1 GB. Der var det med en slags dings jeg kan putte det lille minnekortet inni. Og den "dingsen" med minnekortet inni, passer da i ene hullet i kortleseren. Det kan vel funke? 5800690[/snapback] ja, det funker, eg har gjort det! 5800937[/snapback] Haha.. Jada, det funket. Men da jeg gikk på mob'n etterpå, var alt bare en haug med tullete mapper, og en skrift som ikke lignet noenting. Jeg fomaterte kortet (fra mob'n), satte det inn i kortleseren på nytt. Men nå er det "read only", og jeg får det ikke bort 5800951[/snapback] Usbkabel er overlegent i forhold til IR! 10-15 sekunder pr mp3fil Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg har fått det til nå. Formatert kortet, så låste maskina seg, restart, prøvde igjen. Nå har jeg iallefall musikk 202 mb på et svisj! Lenke til kommentar
Hansmann Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Ehh, kortleser. Jeg har en, det står 9 in 1 på den.Jeg kjøpte nytt minnekort i dag, 1 GB. Der var det med en slags dings jeg kan putte det lille minnekortet inni. Og den "dingsen" med minnekortet inni, passer da i ene hullet i kortleseren. Det kan vel funke? 5800690[/snapback] ja, det funker, eg har gjort det! 5800937[/snapback] Den dingsen du snakker om er vel adapteret som følger med en del mini-SD kort, slik at det blir et vanlig Secure Digital-kort.... Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Ja. Nå har jeg overført 965 mb. Det ble nok for mye. Den klarer ikke åpne minnekortet? Den står bare på den åpningsanimasjonen. Avbryter jeg den, så låser telefonen seg, og jeg må restarte. Lenke til kommentar
zand Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Man kan ha passord på Galleriet ja. Gå inn på Galleri og trykk Valg -> angi passord. Det kan ikke jeg? Har bare Hovedmenyvisning og Organiser, som valg der jeg? 5796708[/snapback] Du må gå inn i galleriet for å få opp den valgmuligheten. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Man kan ha passord på Galleriet ja. Gå inn på Galleri og trykk Valg -> angi passord. Det kan ikke jeg? Har bare Hovedmenyvisning og Organiser, som valg der jeg? 5796708[/snapback] Du må gå inn i galleriet for å få opp den valgmuligheten. 5801489[/snapback] Åja, jeg gikk ikke langt nok inn. Men jeg måtte ikke oppg passordet da jeg ville inn på minnekortet etterpå? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Da opplevde jeg mitt første problem med telefonen nå. Profilene forsvant etter at batteriet tømte seg. Telefonen holdt i litt over en og en halv dag, med mye fikling på telefonen og 30 min. 3G samtale og MP3. Lenke til kommentar
emil145 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Mulig jeg også må ha det da. Har hatt mitt telenor kontant sim-kort i sikkert 3-4 år. Har bestillt abonnement så da får jeg vel nytt sim også? 5799808[/snapback] Forøverig tror jeg du ser om du bruker UMTS ved at det står 3G øverst i venstre hjørnet, istedet for antennen. Lenke til kommentar
emil145 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Da opplevde jeg mitt første problem med telefonen nå. Profilene forsvant etter at batteriet tømte seg. Telefonen holdt i litt over en og en halv dag, med mye fikling på telefonen og 30 min. 3G samtale og MP3. 5803006[/snapback] Jeg opplevde også dette...eller ikke at profilene forsvant, men at innstillingene mine ble resatt. Dette skjedde mens telefonen var på og ikke i forbindelse med at batteriet tømte seg. Bortsett fra dette har ikke jeg hatt noen problemer. ...ellers så ser jeg at det er en del som er positivt overrasket over batterikapasiteten. Det er ikke jeg , men ellers er det en knalltelefon. Det var kanskje verdt og vente allikevel Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 jeg har vel så og si hatt alle nokia mobiler siste årene og denne her slår alle på batteritid altså! knallbra! jeg har heller ikke hatt et problem annet en dette med ordboka. Lenke til kommentar
emil145 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Mulig jeg også må ha det da. Har hatt mitt telenor kontant sim-kort i sikkert 3-4 år. Har bestillt abonnement så da får jeg vel nytt sim også? 5799808[/snapback] Forøverig tror jeg du ser om du bruker UMTS ved at det står 3G øverst i venstre hjørnet, istedet for antennen. 5803084[/snapback] Fikk svar fra Netcom nå, og jeg må ha nytt SIM kort, men EDGE funker med gammelt kort. Lenke til kommentar
emil145 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 jeg har vel så og si hatt alle nokia mobiler siste årene og denne her slår alle på batteritid altså! knallbra! jeg har heller ikke hatt et problem annet en dette med ordboka. 5803209[/snapback] Da tror jeg at jeg har ett problem til....batteriet, men det kan jo ikke telefonen få skylda for Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 jo det kan jo være at telefonen suger mer strøm pga. en feil inni den. sony K700i hadde jo en sånn feil som ble rettet opp. men rart, for vi har jo alle lik software eller hva det heter. min holdt 5 dager fra første lading til igår kveld. da har jeg også brukt den mye, videotelefoni, BT overføring, masse sms etc. Lenke til kommentar
emil145 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 jo det kan jo være at telefonen suger mer strøm pga. en feil inni den. sony K700i hadde jo en sånn feil som ble rettet opp. men rart, for vi har jo alle lik software eller hva det heter. min holdt 5 dager fra første lading til igår kveld. da har jeg også brukt den mye, videotelefoni, BT overføring, masse sms etc. 5803274[/snapback] hmmm...jeg klarte å bruke opp batteriet i løpet av en dag, men jeg surfet en del og det er vel sånn at lyset i skjermen tar en del strøm...eller...det gjorde ihvertfall det på eldre modeller. Husker jeg brukte å lade ut batteriet i "gamle dager" ved å passe på å ha lyset på i skjermen Nå har den holdt i en og en halv dag med mindre surfing, men en god del sms og ca. en times prat tenker jeg....men den er ikke utladet enda heller da Lenke til kommentar
atticus Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 jo det kan jo være at telefonen suger mer strøm pga. en feil inni den. sony K700i hadde jo en sånn feil som ble rettet opp. men rart, for vi har jo alle lik software eller hva det heter. min holdt 5 dager fra første lading til igår kveld. da har jeg også brukt den mye, videotelefoni, BT overføring, masse sms etc. 5803274[/snapback] Sikker på at du ikke går i søvne og setter mobilen på lading? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Billigste med abo? 5803319[/snapback] https://prisguiden.no Lenke til kommentar
zand Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg er også veldig positivt overrasket over batteritiden. Ladet min natt til onsdag og har brukt den en god del både onsdag og i går og batteriet er fremdeles halvfullt. Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Da har jeg hatt min 6280 i over ett døgn og må si meg meget fornøyd! Ikke opplevd noen av problemene andre her nevner unntatt bittelitt slark i skyvemekanismen, men det er så lite at jeg knapt merker det. Tommel opp for Nokia som endelig har klart å lage en bra mobil igjen siden 6510 (som jeg har hatt helt til nå) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Vil ikke ha Netcom. Ringte Tele2 og den vil komme til de om kort tid. Bestiller der jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå