Gå til innhold

Southpark tråden! (Bring Cookies!)

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

South Park er helt fantastisk. Har sett alle episodene mange ganger, og nå er det bare en uke til det kommer nye episoder og! Eric Cartman er den mest geniale som noen gang har blitt oppfunnet på denne kloden. Er så mange stunder med han som jeg griner av latter når jeg ser.

Noen favorittepisoder er Toilet Paper, AWESOM-O, Tsst, Night Of The Living Homeless, Cartman joins NAMBLA, det blir så mange å nevne. En kremserie.

Lenke til kommentar

Hehe, støtter den, dick shooting ble dratt for langt ut... Han pratet for lenge om det den første gangen, flirte med en gang han sa det, men etter den lille perioden syntes jeg det ble "balle" (Hihi :rofl: ).

Men godt å ikke ha sett en episode 5x ja :p, begynner å bli litt lei at jeg har sett alle... Random Episode på SouthParkzone er litt kjedelig også :(

Lenke til kommentar

Elsker South Park, min største favorittserie noensinne.

Etter lang ventetid ble jeg utrolig skuffet over den nye episoden. Episoden starter bra med en fin oppbyggin, men så viser det seg at hovedplottet er elendig.

Dick shooting var bare latterlig, og blir for dumt når dem drar det langt. Synes også det var litt for dumt når drev å rapa Indiana jones. Var noen artige øyblik som når Lucas tok stormtroopern i rævva.

Og måten Cartman og Butters kledde seg ut til resturangen :p Sånn ultra kinesisk style og selvsagt heter han "Ling Ping" :p

Men alt i alt en 2/10 episode.

En av de få seriene jeg har gitt 10/10.

Simpson 9/10

Family guy 8/10

american dad 8/10

Futurama 6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...