DisplayName123 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hadde ikke sett South Park siden sesong 12 tok pause før jeg satt meg ned for å se "Scott Tenorman Must Die" igjen. Elsker den episoden. Kan nesten ikke vente til sesong 12 fortsetter nå. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Begynte å se South Park for et halvt år siden, og har siden den gang vært gæren etter det har sett ca halvparten av alle episodene, men jeg er redd for å gå tom... Hvor lenge kommer de til å fortsette å lage episoder? Hvor mange sesonger? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 2-3 sesonger til har de satt kontrakt til. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 South Park er helt fantastisk. Har sett alle episodene mange ganger, og nå er det bare en uke til det kommer nye episoder og! Eric Cartman er den mest geniale som noen gang har blitt oppfunnet på denne kloden. Er så mange stunder med han som jeg griner av latter når jeg ser. Noen favorittepisoder er Toilet Paper, AWESOM-O, Tsst, Night Of The Living Homeless, Cartman joins NAMBLA, det blir så mange å nevne. En kremserie. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet akkurat når 1208 kommer ut? På wikipedia står det 8. oktober, som er i dag.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som vet akkurat når 1208 kommer ut? På wikipedia står det 8. oktober, som er i dag.. Om 10 timer og 11 minutter. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Den skal ha kommet ut nå, kom i går kveld. Men vi Skandinavia får av en eller annen grunn i til å streame fra southparkstudios. Da må man bare ty til andre midler! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 1208 ligger ute til streaming på allsp hvertfall. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, har sett den nå. Må si det var en rimelig forstyrrende episode iallefall Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vet ikke helt hva jeg synes om den nye episoden. Dick shootingen var jo morsom og når de raped stormtrooperen, men resten var litt weak. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Den* nye var ikke så god som de andre... Det var som han over sier; litt weak Endret 9. oktober 2008 av LarsJonassen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Den var litt weak, skal innrømme det. Synes de gjorde for mye ut av dick shootingen, og Cartmans onde plott var liksom ikke helt Cartman. Det var egentlig en rar episode uten noe høydepunkt. MEN, det var godt å se en episode jeg ikke har sett 5 ganger før. Lenke til kommentar
Generales Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, støtter den, dick shooting ble dratt for langt ut... Han pratet for lenge om det den første gangen, flirte med en gang han sa det, men etter den lille perioden syntes jeg det ble "balle" (Hihi ). Men godt å ikke ha sett en episode 5x ja , begynner å bli litt lei at jeg har sett alle... Random Episode på SouthParkzone er litt kjedelig også Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Elsker South Park, min største favorittserie noensinne. Etter lang ventetid ble jeg utrolig skuffet over den nye episoden. Episoden starter bra med en fin oppbyggin, men så viser det seg at hovedplottet er elendig. Dick shooting var bare latterlig, og blir for dumt når dem drar det langt. Synes også det var litt for dumt når drev å rapa Indiana jones. Var noen artige øyblik som når Lucas tok stormtroopern i rævva. Og måten Cartman og Butters kledde seg ut til resturangen Sånn ultra kinesisk style og selvsagt heter han "Ling Ping" Men alt i alt en 2/10 episode. En av de få seriene jeg har gitt 10/10. Simpson 9/10 Family guy 8/10 american dad 8/10 Futurama 6/10 Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Synes det var en midt på treet episode. Ellers så har SP-gutta fått tyn for denne episoden og blir beskylt for alt fra jødehat til rasisme. Og ja da, Matt Stone er selv en jøde. Kilde: Dagbladet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå