audhage Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hei Jeg er på jakt etter et billig og bra trådløst tastatur/mus sett som skal brukes som fjernkontroll til TV'en. Det må virke og kunne kjøpes på Netshop (slik er det bare). Det siste kravet er at det er USB. Det trenger ikke å se fanzyschmansy ut og eller være av eksepsjonell kvalitet så lenge det virker og ikke går i stykker uten grunn (q-tek osv. ). Om dere tenker på en annen løsning er det BARE å si ifra, jeg tar det imot med stor glede. Definer "billig"? Si en maks på ca 500kr. Om dere vil anbefale noe dyrere er det fint om dere begrunner det. Dette er noe som haster, så raskt svar blir satt stor pris på. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
audhage Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Ingen som vet? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 har du set denne billig og bra. http://www.dinside.no/php/art.php?id=262534 Lenke til kommentar
Osse Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Siden kr 500,- er for lite til å få et blåtann tastatur er du bundet av vanlige trådløse tastatur og mus, dette kan du løse ved å kjøpe forlenger kabel usb, slik at mottaker og sender holder seg innenfor ca 2 m. Ellers såsynes jeg Dette settet er meget bra, benytter det selv, og har lengre rekkevidde enn mange andre trådløse mus/tastatur jeg har prøvd. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Siden kr 500,- er for lite til å få et blåtann tastatur er du bundet av vanlige trådløse tastatur og mus, dette kan du løse ved å kjøpe forlenger kabel usb, slik at mottaker og sender holder seg innenfor ca 2 m. Ellers såsynes jeg Dette settet er meget bra, benytter det selv, og har lengre rekkevidde enn mange andre trådløse mus/tastatur jeg har prøvd. Ja, det er bra? Det skal ikke rekke lengre enn tre meter. Maks. Så rekkevidden tror jeg går bra. Kvase: Jeg skal tite på det. Takk for forslag Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå