Gå til innhold

Billig trådløs mus og tastatur, Haster!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter et billig og bra trådløst tastatur/mus sett som skal brukes som fjernkontroll til TV'en. Det må virke :p og kunne kjøpes på Netshop (slik er det bare). Det siste kravet er at det er USB. :)

Det trenger ikke å se fanzyschmansy ut og eller være av eksepsjonell kvalitet så lenge det virker og ikke går i stykker uten grunn (q-tek osv. :p).

Om dere tenker på en annen løsning er det BARE å si ifra, jeg tar det imot med stor glede.

Definer "billig"? Si en maks på ca 500kr. Om dere vil anbefale noe dyrere er det fint om dere begrunner det. ;)

Dette er noe som haster, så raskt svar blir satt stor pris på. :)

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden kr 500,- er for lite til å få et blåtann tastatur er du bundet av vanlige trådløse tastatur og mus, dette kan du løse ved å kjøpe forlenger kabel usb, slik at mottaker og sender holder seg innenfor ca 2 m.

Ellers såsynes jeg Dette settet er meget bra, benytter det selv, og har lengre rekkevidde enn mange andre trådløse mus/tastatur jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Siden kr 500,- er for lite til å få et blåtann tastatur er du bundet av vanlige trådløse tastatur og mus, dette kan du løse ved å kjøpe forlenger kabel usb, slik at mottaker og sender holder seg innenfor ca 2 m.

Ellers såsynes jeg Dette settet er meget bra, benytter det selv, og har lengre rekkevidde enn mange andre trådløse mus/tastatur jeg har prøvd.

Ja, det er bra? Det skal ikke rekke lengre enn tre meter. Maks. Så rekkevidden tror jeg går bra.

Kvase: Jeg skal tite på det. Takk for forslag :thumbup:

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...