Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Det beste trådløse nettverkskortet som er!

Anbefalte innlegg

Jeg trenger det beste trådløse nettverkskortet som er å finne på markedet i dag. Det må ikke koste ALT for mye, noe rundt 500 holder. Det som er problemet er at på skolen jeg går på så har jeg i noen klasserom så dårlig kontakt at nettet klikker. Som dere sikkert skjønner så er dette veldig plagsomt siden jeg bruker nettet og pc en del til skolearbeidet. Jeg har hørt at netgear skal være veldig bra, stemmer dette?

Edit: Dette skal være til en bærbar pc.

Takk :D

Endret av Gryxor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et generelt råd er å velge kort av samme type som resten av det trådløse nettet. F.eks om det er Linksys basestasjoner er det greit å kjøpe Linksys kort. Har selv gode erfaringer med linksys så ser ingen grunn til å ikke velge dem.

Til deg som kommer med SMC: Smc er jo bare typisk OEM skrap som blir solgt under tusenvis av andre merker også.

Endret av TheBoz
Lenke til kommentar

theboz...dette er et generelt dårlig råd...tull å påstå at komponenetne bør være av samme fabrikat.....for noe realt tull :no:

mange mener at usb kort er bedre enn pcmcia pga antennen...

linksys er konge.....smc fungerer.

jeg ville valgt usb med litt ledning :yes:

Endret av prinsen
Lenke til kommentar
Til deg som kommer med SMC: Smc er jo bare typisk OEM skrap som blir solgt under tusenvis av andre merker også.

Du vet at det ene SMC-kortet der har 100mW sendestyrke?

Jeg er så glad i folk som vet hva de snakker om. :)

Andre knallkort:

Orinoco Gold og Cisco Aironet 350-serien.

Lenke til kommentar
theboz...dette er et generelt dårlig råd...tull å påstå at komponenetne bør være av samme fabrikat.....for noe realt tull :no:

mange mener at usb kort er bedre enn pcmcia pga antennen...

linksys er konge.....smc fungerer.

jeg ville valgt usb med litt ledning :yes:

Det er ikke tull, det er fakta at merker av samme type spiller best sammen. Er enig med deg i at USB kan være bedre siden du kan plasere det litt bedre enn et pcmcia kort. Desverre er ofte drivere for sånne usb saker litt spesielle og kan være kranglete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...