Piratpjokken Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Den samme meldingen kommer opp hver gang eg prøver og overføre filer. Sjekk bildet. Bør eg sende inn harddisken? Eller er det icyboxen som det er noe galt med? (min forrige tråd ble stengt pga litt mye bumping ) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hvor overfører du fra og til? Er det via nettverk eller innenfor samme pc? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hjelper det ikke å omstarte PC'n? Hvordan er den tilkoblet, USB FW? Prøv oppdaterte chipset drivere hvis du ikke bruker de nyeste allerede. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har hatt problemet selv. Dette problemet oppstår hvis en disk eller nettvekskabel blir koblet fra under skriving, eller at skrivingen ble blokkert, med andre ord: Skriving til harddisken ble avbrutt. Data blir lagret i harddiskens cache før den blir direkte skrevet til disken. At det står "Forsinket skriving mislyktes" kan bety at cacheen ble tømt/delvis slettet før all data var skrevet til disken. Problemet er antakelig fysisk, altså noe galt med hardwaren. Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Hvis dette gjelder overføring av filer via nettverk så har jeg hatt dette problemet selv. Lastet ned nye driverer til nettverkskortet og nå får jeg ikke den meldinga mere. Endret 31. august 2005 av Gforce Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 så eg skal altså laste ned nye drivere til kortet i maskinen min som eg kobler firewiren til? Hvordan finner eg ut hva slags kort eg har? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Åpnet 3dmark og sjekka.. der stod det bare 1394 net adapter Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 "1394 net adapter" er bare betegnelsen for firewire, like informativt som om jeg sier jeg har "USB mus" Hvis du vil vite hva du har i maskinen din så prøv med Everest home http://www.lavalys.hu/products/download.php?pid=1&lang=en Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 øøøøøh... Eg vet hva 1394 står for, det var ikke spørsmålet mitt. "der står bare 1394 net adapter". Men tross alt har eg bestemt meg for å sende inn den fordømte driten. Den funker ikke og eg har gjort alt eg kan gjøre. Testet forresten en annen ekstern harddisk (vanlig icybox), den funket uten at eg hadde gjort noe med den. De får versågod og sende meg en ny en! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har du oppdatert firmwaren til Icyboksen din? Det kan nok være løsninga på problemet... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 hvor finner eg firmwaren til den da? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 http://www.raidsonic.de/en/pages/home/home.php Synes jeg så noe under "Service" Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 der er inegnting til mitt kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå