Mads B Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Siden det helt sikkert er noen som har mer peiling på pc'er enn meg lurer jeg på om de hadde forslag om hvilken pc jeg burde velge ut ifra mine behov. Krav: Ram: 512 MB Skjerm: ca.15" Lagringsplass: 60++ prossesor: 1,4 GHz++ Andre ting: DVD brenner, USB OSV... Gjerne Spørr. Takk Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Noe krav til skjermkort? Hva skal pcn brukes til? Har du en makspris? .kristian Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Krav: Ram: 512 MB Skjerm: ca.15" Lagringsplass: 60++ prossesor: 1,4 GHz++ Andre ting: DVD brenner, USB OSV... Gjerne Spørr. Takk Finnes XXX antall pcer som matcher den beskrivelsen der Grafikk? Pris? Oppløsning skjerm (xga, sxga, wide?) støy/varme Og viktigst, hva skal den brukes til, og hvor. Lenke til kommentar
Mads B Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Krav: Ram: 512 MB Skjerm: ca.15" Lagringsplass: 60++ prossesor: 1,4 GHz++ Andre ting: DVD brenner, USB OSV... Gjerne Spørr. Takk Finnes XXX antall pcer som matcher den beskrivelsen der Grafikk? Pris? Oppløsning skjerm (xga, sxga, wide?) støy/varme Og viktigst, hva skal den brukes til, og hvor. Jeg kan ikke mye om skjemkort, men et skjermkort med god kvalitet og som holder seg brukbart i noen år. Jeg skal bruke pc'en til å redigere filmer, skolearbeid, internett, og kanskje litt programering. Jeg regner med at prisnivået blir fra 10.000kr og nedover. Takk for svar. Lenke til kommentar
Mads B Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg lurer på om det er enklere å kjøpe pc fra en butikk jeg kan lett hendvende meg til senere. I tillfelle jeg får problemer. Er det noe vits? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det er lett å henvende seg til de fleste nettbutikker. F.eks komplett.no pleier å gi meg svar på ting jeg lurer på via mail enten noen timer seinere eller dagen etter. Ulempe ved å kjøpe i butikk er at du ofte ender opp med å betale mer for en pc med dårligere specs, enn å handle via internett. F.eks elkjøp er svindyre på laptop og pc generelt. Det finnes mange forskjellige modeller rundt 10.000 så jeg anbefaler deg å titte litt rundt på disse nettbutikkene: psdata.no komplett.no netshop.no amentio.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå