Tha sims Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ja, nå venter vel mange til midten av september når første episode av LOST s.2 sendes i USA. Jeg gleder meg som en hund:). Har en sterk følelse at de kommer til å finne den siste delen av flyet på øya i denne sesongen da den dama (som forøvrig spiller i fast and the furious) som Jack snakket med før han dro på flyet, skal være med i serien. Ellers har jeg ikke noen aning over hva som kommer til å skje. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Første perioden av Lost sesong 2 vil handle om...FAEN jeg glemmer navnene..Micheal, Sawyer og dem på andre siden av øya. Så det er vel de som finner den andre delen av flyet Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 I dag, for 5min siden, så jeg første episode av season 1... Skal se hele sesongen før sesong 2 kommer ut. Tror det er greit å se alt en gang til, for å få med alle aspekter og synsvinkler fra serien. Dette blir da tredje gangen jeg ser sesong 1. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) når er det dvd'n av sessong 1 kommer ut? eller er den ute alt?! Endret 30. august 2005 av jokkakim Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Gleder meg sykt jeg å.. Kan vi ikke heller bare ta opp igjen den gamle store tråden da? Så slipper vi å ha to stk.. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Tja, dette er ikke opp til meg å bestemme om vi skal fortsette med den gamle. Tenkte det var like greit å starte en ny, når den gamle inneholder ca. 50 sider med gammelt nytt fra season 1, og noe om 2. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er vel kanskje like greit å starte på en ny.. Var bare noe snakk i den gamle at den skulle tas opp igjen når det begynte å nærme seg.. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 når er det dvd'n av sessong 1 kommer ut? eller er den ute alt?! Syntes jeg så dato på 2-11-05 Lenke til kommentar
Njål Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 R1'en slippes om en uke (6/9). Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Har vurdert å kjøpe DVDen. Kjekt med subtitles, og pryd i DVD samlinga:P Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 når er det dvd'n av sessong 1 kommer ut? eller er den ute alt?! Ta en titt her du Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tror DVD'en er ute i USA Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Kan kjøpe Lost via en dansk nettshop. Chipper inn fra USA. LOST Endret 31. august 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Forstår ikke helt vitsen å kjøpe LOST DVD enda, da det ikke er norsk subtitle. Et annet punkt er at den er på sone 1, og ikke 2. Da venter jeg heller til den kommer til norge, og ikke kjøpe den som USA importvare. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Etter det jeg har hørt, så vil de første episodene handle MYE om det som befinner seg i luka. Produsentene har sagt at Sesong 2 episode 1 starter akkurat der siste episode i sesong 1 sluttet, og at vi umiddelbart vil få vite alt om luka. Produsentene sier at det som er i luka er så utrolig og fantastisk at det vil ta hele tre episoder å forklare det. Heldigvis er dette de tre første episodene av sesong 2. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 gleder meg som en unge men vi må vell ha en spoiler fri lost tråd og , for di som følger med på tvn Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 gleder meg som en unge men vi må vell ha en spoiler fri lost tråd og , for di som følger med på tvn Ja, vi har allerede en SPOILER-tråd for de som følger USA sitt skjema, men vi burde også ha en spoilerfri en. Selv tror jeg at jeg kommer til å laste ned sesong 2. Fulgte sesong 1 på TvNorge, men tror det blir umulig for meg å klare å vente til...november(?) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Forstår ikke helt vitsen å kjøpe LOST DVD enda, da det ikke er norsk subtitle. Et annet punkt er at den er på sone 1, og ikke 2. Da venter jeg heller til den kommer til norge, og ikke kjøpe den som USA importvare. Jeg så hele sesong 1 uten tekst, no problem det. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Forstår ikke helt vitsen å kjøpe LOST DVD enda, da det ikke er norsk subtitle. Et annet punkt er at den er på sone 1, og ikke 2. Da venter jeg heller til den kommer til norge, og ikke kjøpe den som USA importvare. Jeg så hele sesong 1 uten tekst, no problem det. synes det er bedre uten tekst jeg... får med seg litt mer av hva som skjer, og er ikke alltid oversettelsen er like god Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tekst er bare i veien da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå