Mouser Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg har nå kjøpt en NEC 19 skjerm til 4000kr. Burde jeg kjøpe en DVI kabel eller er det mer en nok med den medfølgene VGA kablen? Vill jeg merke noen stor forskjell? Har dere noen bilder som kan vise meg forskjellen? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Det er ganske vanskelig å ta gode bilder...men jeg forsøkte en gang i april. Det var ikke helt vellykket, men man kan se antydninger til noe svakere kanter. LCD digitaltVSanalogt Det er definitive forskjeller, kjøp en DVI kabel og bli kvitt eventuelle støyproblemer etc. Du slipper dessuten geometri / størrelse justeringer i bildet. Endret 30. august 2005 av Boye Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Forskjelln er jo ganske stor! Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har en nec 1770 nx, brukte dvi til skermkortet røyk (et x800xt), nå bruker jeg vga da grafikk kortet ikke støtter dvi (gf 440 mx). Jeg kan med sikkerhet si at det er best med dvi Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det er definitivt best å gå for DVI. Det blir generelt sett bedre kvalitet på bildet, og skjerminnstillinger går også enklere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå