wewwen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Den "kjeve muskelen" på siden av kinnet. hvis du har sett amerikanske krigs filmer ser du altid med noen SVÆRE muskler der! hvertfall har utrolig lyst til og få en sånn, så hvordan kan jeg trene dem opp eller evnt gjør det på en annen måte? ps: vedlagt bilde som viser området jeg mener Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 hehe, har ikke så sterke tenner!! men er sikkert plastikisk kirugi, men uanz, har lyst på sånne Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 hehe, har ikke så sterke tenner!! men er sikkert plastikisk kirugi, men uanz, har lyst på sånne Kitt og teip kanskje kombinert med dekkstift..? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 jeg gneger tenner uten å legge merke til det...har ondt i tennene ut mot kvelden da jeg har gnegd så mye...kanskje det hjelper?! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kanskje jeg skal komme med et serriøst innlegg i tråden jeg også: Sitt å bit sammen en stund, slipp, bit sammen og slipp, dette kan du gjøre hvor du vil, når du vil så mye du vil, men pass på at du ikke får senebetennelse eller får tunga i mellom under en økt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Tror seriøst det ikke går ann å trene kjevemusklene til å bli noe større ved å tygge på ting. Det er sikkert genetisk at noen har større kjeve muskler enn andre. Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har du noen gang tenkt på at de rett og slett bare har en stor og markert kjeve? Samme som at noen har veldig markerte kinnbein. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 OK... Dette er en sann historie gra TG 04 og 05! Skjedde med meg! Jeg kjøper alltid 1 kilo tyggis før TG, og på TG tygger jeg 24 timer i døgnet (cirka) i 5 dager! Etter dette får jeg ALLTID DIIIIIGRE kjevemuskler! Det kan kompisene mine skrive under på! Så jeg tror nok man kan få større muskler i kjeven av på tygge mye! -Leno Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Så jeg tror nok man kan få større muskler i kjeven av på tygge mye! Det tror jeg og... tygg i vei, alle muskler kan trenes opp til å se større ut. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Flere av Hollywoods actionhelter (deriblant Arnie) er plastisk operert for å få kraftig kjeve. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Flere av Hollywoods actionhelter (deriblant Arnie) er plastisk operert for å få kraftig kjeve. faen! har lyst på sånn Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Løsningen på ethvert problem... Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Løsningen på ethvert problem... LYKKE TIL! Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Løsningen på ethvert problem... LYKKE TIL! takk, skal kjøpe den der Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Løsningen på ethvert problem... LYKKE TIL! takk, skal kjøpe den der lurt valg den kan til og med brukes hvis man har regulering. Anbefaler alle på forumet å prøve Endret 1. september 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Warning: Do not exceed dosage! May end up looking like this: For de som ikke vet hva det der er så er det en figur i American dad Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen som vet om American Dad kommer til Norge i fremste framtid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå