Gå til innhold

K750/W800 Bluetooth spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei.

La merke til en ting da jeg og en kamerat holdt på med bluetooth. Han kunne gå inn på mobilen min, og utforske filene osv dersom jeg gav han tillatelse, men jeg fant ikke noe slikt valg på min mobil.

Han hadde K700.

Noen som vet noe svar? Finnes det på k750/w800, eller er det fjernet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den muligheten har blitt fjernet på k750/w800.

Hvis den funksjonen er fjernet, hva er egentlig igjen av "QuickShare" da? Bare et fint ord, eller har det egentlig noen særlig funksjon?

Mulig jeg har sett på det på feil måte, jeg har alltid sett på "QuickShare" som ett marksførings gimmick fra pr. folka i SE.

Lenke til kommentar
Mulig jeg har sett på det på feil måte, jeg har alltid sett på "QuickShare" som ett marksførings gimmick fra pr. folka i SE.

Ja, det er klart at det er et markedsføringstriks, men _noe_ må det da ligge i det.

Om eneste som skal til med QuickShare er at det er kun 2-3 trykk for å sende et bilde eller lignende er det ikke akkurat store greia.

edit:

Unlike previous camera phones, the T610 comes with a little extra that makes it a lot easier to use. We call it QuickShare™. It's the fastest and smartest way to share experiences and memorable moments with friends, family or colleagues around the world.

Just one click activates the camera, another takes and saves your picture. Simple. Now you're ready to send. Whether it's across the room or across the globe, QuickShare™ means sharing your image is only a few more clicks away. Simply choose how: picture messaging (MMS), Email, in-built Bluetooth™ technology or Infrared.

Altså, QuickShare er med andre ord ca. ingenting.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Ja, det er klart at det er et markedsføringstriks, men _noe_ må det da ligge i det.

Om eneste som skal til med QuickShare er at det er kun 2-3 trykk for å sende et bilde eller lignende er det ikke akkurat store greia.

edit:

Unlike previous camera phones, the T610 comes with a little extra that makes it a lot easier to use. We call it QuickShare™. It's the fastest and smartest way to share experiences and memorable moments with friends, family or colleagues around the world.

Just one click activates the camera, another takes and saves your picture. Simple. Now you're ready to send. Whether it's across the room or across the globe, QuickShare™ means sharing your image is only a few more clicks away. Simply choose how: picture messaging (MMS), Email, in-built Bluetooth™ technology or Infrared.

Altså, QuickShare er med andre ord ca. ingenting.

Alle telefoner har vel stort sett det... ;)

Lenke til kommentar

Før i tiden måtte du ta bildet, lagre det, huske navnet, aktivere bluetooth, gå i et spesiellt sende-program finne filnavnet du lagret bildet som for så å kunde sende filen.

Quick-share er rett og slett at du etter å ha tatt bildet med 2 tastetrykk kan sende det til noen enten som MMS eller via bluetooth (eller andre teknologier). Dette har gjort bildedeling veldig mye lettere, men siden alle har det nå om dagen, er det kanskje litt dumt å reklamere med quickshare siden folk ikke lengre vet hvor tungvindt det var i gamle dager...

Lenke til kommentar
Før i tiden måtte du ta bildet, lagre det, huske navnet, aktivere bluetooth, gå i et spesiellt sende-program finne filnavnet du lagret bildet som for så å kunde sende filen.

Altså noe jeg har hatt minst siden 6600, og da sannsynligvis på 3650 og 7650 før det.

Dumt at de velger å trykke sånt tull på mobilen, men det er bedre enn å skrive annet i hvert fall.

Lenke til kommentar

Altså noe jeg har hatt minst siden 6600, og da sannsynligvis på 3650 og 7650 før det.

Dumt at de velger å trykke sånt tull på mobilen, men det er bedre enn å skrive annet i hvert fall.

Dette hadde jeg på min Nokia 3650 som er over 2 år gammel, så Quickshare-logoen er bare en funksjon som ikke er spesiell.

Lenke til kommentar
Dette hadde jeg på min Nokia 3650 som er over 2 år gammel, så Quickshare-logoen er bare en funksjon som ikke er spesiell.

Akkurat det jeg prøvde å si :)

Men synes nok det er bedre enn Samsung, som f.eks. skriver "Professional" eller "GPRS" eller noe reklame på alle mobilene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...