pahf Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Kan godt hende eltaxene spiller høyere, men tviler veldig sterkt på at de spiller finere å renere enn det daliene gjør. Men dette blir o.t, og trådstarter for velge det han syns passer sine behov best. Men at det finns mange andre høytalere jeg ville ha sett på før jeg kjøpte eltaxene det er helt sikkert. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 eltaxhøyttalerne var jo egentlig ett innfall jeg fikk en dag for ca 2.5år siden. de spiller enda. ikke noe problem. er på utkikk etter pioneer hjemmekinoanlegg da. bare høyttalerne. har alt andre pioneer også. spillere og forsterker. Lenke til kommentar
pahf Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Vel så lenge du er fornøyd så skal jeg ikke legge meg mer oppi det. Eneste erfaringen jeg har med pioneer er noen bil høytalere jeg hadde av dem, og de var jeg veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 må nå prøve de lell jeg da. hehe Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 (endret) http://cgi.ebay.com/QED-Micro-Speak...bayphotohosting Dette er ledningen jeg kjøpte! Bra kjøp? Fikk dem for 196 kroner medregnet frakt. Idag fikk jeg forsterkeren. Marantz Pm2700. Ikveld kommer bror min med Dali 450. I morra ankommer Panasonic S-75 Gleder meg som en unge gjør til julaften! Endret 8. september 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå