jabbadabb Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i denne? Finner ingen informasjon om sangen, vet ikke mer enn tittelen og jeg kommer ikke langt med det desverre. Spør samtidig også om hvordan man får til å ta lenger enn 10 sek film på video på mobilen. Vet det er tatt opp før, men er ustanselig mange sider å lese gjennom for å finne det. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Spør samtidig også om hvordan man får til å ta lenger enn 10 sek film på video på mobilen. Vet det er tatt opp før, men er ustanselig mange sider å lese gjennom for å finne det. Gå inn på innstillinger og endre på bildekvalitet Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Ehh, og den skal stå på normal eller høy? Mener du i stillbilde-modus eller kamera-modus? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ehh, og den skal stå på normal eller høy?Mener du i stillbilde-modus eller kamera-modus? Det er jo bare å prøve seg frem da. Jeg har ikke den mobilen selv, men mener å huske at den skal stå på høy. ...på videokamera-modus ja... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i denne? [..] Få musikeren i vennegjengen din til å lage den i musicDj :!: Det programmet skal visst være heftig bra, så det bør være mulig å lage en fullverdig ringetone der Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Ehhh.. Skal vel være mulig å lage en ringetone i det programmet ja. Men jeg lurte på om noen visste mer informasjon om en mp3 som allerede var med. Og jeg har mine tvil at den kan lages i musicDJ. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg tror After the Rain bare er en av standard tonene som SE legger ved telefonen. Hvis du hører nøye etter er det den samme stemme som synger Higher, også... Tror ikke dette er en hel sang, hvis det var det du var på utkikk etter, da. Jeg forstod det sånn, hvertfall, correct me if I'm wrong! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå