Krissern89 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Heisann, jeg har i noen ukers tid surfet litt rundt på nettet etter priser osv på pc/komponenter. I dag bestemte jeg meg for å sette sammen en maskin på komplett.no Jeg syntes dette virket ganske bra og rimeling. Specs på maskinen jeg satt sammen: Hva syntes dere om dette oppsettet? Takk for svar! Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 DDR2 ram passer ikkje på eit AMD system ! Ville og lagt litt mere i skjermkort siden dette skal brukes til gaming Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 jon-t har helt rett, du må velge vanlig ddr ram til en amd maskin. ta noen pc3200 corsair value brikker i stede. var jeg deg hadde jeg også bytta ut harddisken, maxtor er ikke det tryggeste valget der ute. en western digital (personlig favoritt) eller en samsung/seagate er alle bedre valg. angående skjermkort. prøv å få plass til et 6800gt eller et x800xl kort. de yter veldig bra i forhold til pris strømforskyninga i den kassa du har valgt er nok litt svak. og framtidsretta er den definitivt ikke. kjøp et kabinett uten strømforskyning, og ta med en northq 400 watter. den holder lenger, er mer stillegående, og er av høyere kvalitet også tipper jeg. strømforskyninger som følger med kabinetter er ofte noen billige bråkmakere med lav virkningsgrad Lenke til kommentar
stoney Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Bruk minnevelgeren på komplett... Crucial minnevelger Lenke til kommentar
Krissern89 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Ok, takk for alle svar. Dere er topp Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Eg vil personlig anbefale ein Samsung disk, har selv ein samsung og dei er svært støysvake og raske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå