Gå til innhold

Noen nær døden opplevelser?

Frohman

Anbefalte innlegg

Som tiåring var jeg veldig rappkjefta til drittsekker som "skulle være størst" og en gang gikk det veldig galt for meg.

Det var en fyr som da var tolv som syns det var dumt å få det tilbake mot seg,

(Må nevne at han var på størrelse med en 15-16 åring og kraftig ad-hd)

så en dag etter skolen kom han plutselig bak meg og slo løs på hele ansiktet/hodet/magen/ryggen osv.

Det var da snø der, og han tok store isklumper å stakk langt ned i halsen min så jeg spydde senere.

Dette skjedde på grensa til skoleområdet, så mange medelever hadde løpt til forskjellige personer. Til slutt var det kommet ut en stk rektor, 3 stk kvinnelige lærere, 1 stk vaktmester og 2 stk mannlige lærere. Dette ble en stor sak, ettersom det etter meg lå på snøen masse oppkast, blod og gørr.

Det var ikke en gang fjerna til dagen etter,

så da begynte historien å spre seg når folk lurte på hva den dritten midt i skolegården var.

Det var min nærmeste 'nær døden opplevelse'.. :no:

Har selvsagt hatt noen nesten bilulykker og, men det er jo vanlig nå til dags, eller? :roll:

EDIT: Glemte å legge til at jeg ikke ville fått puste noe særlig mer, jeg merket faktisk at jeg snart ville dø.. Det som redda meg var den første læreren som kom ut..

Endret av lilleslem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min nær døden opplevelse må vere en kald vintersdag i fjor :yes:

Eg skulle ut i byn en tur da eg fant ut at faren min hadde tatt min sykkel...så eg tenkte at eg faen ikkje gadd å gå ut dit.

Det var da eg så broren min sin (Ganske så billig sykkel fra Europris 1000 .-) sykkel

Når eg hadde komt et stykke på veien kom eg til en ganske så fælt kryss, å der var det ei helvettes bilkø. Ja så smart som eg er tenkte eg det som sånn at det kan vel ikke vere så farleg å berre kjøre mitt ut i veien.

Når eg hadde komt litt ut i veien såg eg i sida på auget at det kom en bil, ka skjer jo bilen treffer hjulet mitt så det vrir seg og på en eller annen syk måte blir eg kastet av sykkelen, over taket på bilen og ned i bakken på andre siden.

Våknet av at det stod en ganske så sjokkert dame over meg :no:

Endret av Dj_Arnleif
Lenke til kommentar

Mine verste nær døden ulykker som jeg husker har faktisk med motoriserte kjøretøy å gjøre..

1: Kjørte moped litt sent på høsten(gammel TS-x) med en bakpå og trialdekk montert bak. Kjører med trim bak et par fine dame.. Finner så ut at jeg skal tøffe meg litt og kjører forbi begge to i nedover bakke med en brå høyresving i enden.. (50 sone og jeg har vel ca 80)

Prøver så å bremse, men bakbremsen bremset ikke i det hele tatt(tung sykkkel og svært dekk) og forbremsen hugger man ikke inn når det er glatt, så når svingen og svinger mykt og havner i feil kjøre felt.

Midt i svingen møter jeg en bil som driver og kutter som faen og vi passerer hverandre med halvmeters avstand , hver i feil kjørefelt....

2: Kjørte bil i veldig høy fart til en sving, hvor jeg får en jevlig sladd etterfulgt av en kontra, som fører til at jeg kjører av veien. og ruller 3 ganger rundt før jeg havner på dekka.. Bilen ble flere cm laver på førerside, så fikk ikke opp døra en gang.. Dekkene sto vannrett,, At det gikk bra skjønner jeg ikke....

Lenke til kommentar

Jeg var vel ca. 9år og syklet ned en lang og bratt bakke. Midt i bakken gikk det en eldre dame på den ene siden av veien. Jeg kan tenke meg at jeg hadde en fart på rundt 30- 40 km/t......Det jeg ikke så, var hunden som var på andre siden......... :no:

Linen traff meg rett i halsen og jeg ble kastet rett opp i luften, mens sykkelen raste videre ned bakken. Denne opplevelsen står for meg som den værste! Gikk egentlig utrolig bra, men jeg tenkte mitt i det jeg plutselig lettet. :roll:

Lenke til kommentar

Da jeg var liten så skulle jeg, bror min og noen kamerater klatre opp på et lite fjell/haug i et skogsområde like overfor oss. På toppen var det en bunker, og opp fjell/haugskrenten så gikk den en slags trapp som tyskerne brukte da bunkeren var i drift. Jeg skulle opp, men gikk ved siden av denne trappen - et sted der det var rimelig bratt, men gikk bra dersom fjellet var tørt og en hadde gode sko. Vel, det gikk bra et stykke...jeg skled plutselig og raste litt nedover, men fikk tak i en busk. Der hang jeg da, ca 6-8 meter over en fjellrøys med mye skarpe steiner. Bror min kom til unnsetning og ville jeg skulle ta tak i hånda hans, men det var ikke så lett å gi slipp på busken som holdt meg - men med et krafttak så klarte vi det, og jeg ble reddet.

Om jeg hadde daua eller ikke om jeg falt ned er ikke godt å si, men ødelagt hadde jeg nok blitt uansett!

Lenke til kommentar

Hmm...

Dotte på hue fra ett tre, slo høl i huet :!:

Kræsja i en 30soners stolpe på sykkel, tok salto landa på hue i gresset, heldigvis ikke asfalten... :blush:

Ehm kræsje med scooter 2 ganger trodde jeg skulle daue begge gangene...

Svømme i elva plutselig er du ved elveløpet og kan absolutt ikke stå lengre, svømme som faen få krampe i alle fingra, ikke noe energi igjen, men du ligger på grunna... :innocent:

Sotte på med bil som sklei ut fra veiene ned ei lita grøft og inn i fjvellveggen...hadde 60elns, uten setebelte :(

ja, det jeg kom på...ehm ikke alle nær døden men har følt som :p

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Gikk i skogen om natta, datt 3 meter ned på en fjellhylle. Når jeg våkna lå armen på en 30 cm spiss jernstand som stakk opp.

Full fart på moped inn i siden på en bil. Kraftig forslått + at begge leggbena stod ut av buksa. Dumt å spenne ifra med bena på siden av bilen når du kommer i 50. Og det er enda dummere å reise seg opp og stå på beinpiper istedet for fotsåler! :thumbdown:

Satte brød i halsen og blokkerte alt. Det var rart når det svartnet. Aner ikke hvordan den kom ut igjen.

En kompis fortalte at han var alt for lenge under vann. Etterhvert ble alt fredfullt og deilig. Han ville ikke opp igjen, men ble dratt opp.

Lenke til kommentar
En kompis fortalte at han var alt for lenge under vann. Etterhvert ble alt fredfullt og deilig. Han ville ikke opp igjen, men ble dratt opp.

5178637[/snapback]

Yes. Svømte ned 5 meter i et basseng. Var der nede 1 min, så følte æ at jeg ikke trengte luft :hmm: Ble redd, rett opp... Det va i 5.klassen

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...