Gå til innhold

Noen nær døden opplevelser?


Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm prøvde engang og få 2 boller inn i kjeften resulterte i at jeg tetta alt som var av pusterør men etter omtrent 30 sekunder klarte jeg og gulpe det opp igjen..

 

klarte også og hekte kanten engang på big jumpåen når jeg sto på snowboard. dette resulterte i at jeg fløy 15-17 meter på hodet og landa på nakken. var et jævlig kick så det var rett opp og prøve engang til!

Lenke til kommentar

Hmm, kanskje ikke en nær døden opplevelse, men det var hvertfall så utrolig smerte at jeg trodde jeg snart skulle dø:

 

Jeg tok heisen opp i i terrengparken i Varingskollen (en skibakke)

Og så begynner jeg og kjøre nedover, jeg kjenner at jeg føler for å kjøre på en rail, men da sklir den ene skien av, så jeg tryner, og lander med balla oppå jernstanga. :cry:

 

Det var V-O-N-D-T.

Endret av ZeroMac
Lenke til kommentar

Milde himmel!

 

Min nær døden opplevelse var da jeg var så dum og sitte på en kamerat av meg, som akkurat hadde fått lappen.

 

i 30 sonen tar han 2 forbikjøringer i 120 hvor han så fortsetter i 100 gjennom en krapp sving ned til sentrum.

 

Det skal også nevnes at på samme turen så: Bomgiret han. Han kjørte i fortauet og skadet felgen på bilen, og han hold på og krasje i en bil da han skulle ta ENDA en suspekt forbikjøring i et faens vegkryss.

 

ALDRI. Om jeg sitter han igjen.

 

Btw, bilen til foreldra hans er nå totalvrak etter han kjørte utfor i 50 sona like nedfor meg. Altfor høy fart. :o

Lenke til kommentar
Milde himmel!

 

Min nær døden opplevelse var da jeg var så dum og sitte på en kamerat av meg, som akkurat hadde fått lappen.

 

i 30 sonen tar han 2 forbikjøringer i 120 hvor han så fortsetter i 100 gjennom en krapp sving ned til sentrum.

 

Det skal også nevnes at på samme turen så: Bomgiret han. Han kjørte i fortauet og skadet felgen på bilen, og han hold på og krasje i en bil da han skulle ta ENDA en suspekt forbikjøring i et faens vegkryss.

 

ALDRI. Om jeg sitter han igjen.

 

Btw, bilen til foreldra hans er nå totalvrak etter han kjørte utfor i 50 sona like nedfor meg. Altfor høy fart. :o

5060356[/snapback]

og der har vi grunnen til at diverse vil at man skal være 21 før ma tar sertifikatet... noen mener det kunn er jenter som bør kunne ta det når de er 18

Lenke til kommentar

Tja. Vil ikke kalle det ordentlig "når døden" men hadde planen til terroristene lykkes hadde ikke jeg vært her og skrivi dette! :(

 

Altså, jeg hadde vært i New York i tre-fire dager. Den tredje dagen, dagen før vi skulle reise kom en flokk politibiler (jeg tipper 9 stykker) etterfulgt av en sånn Lincoln bil tror jeg. Slik stor en. Det var en sivil bil. Opp gikk bagasjeromsdøren (to-dørs bak) og ut kom fire-fem godt kledde NYPD-folk. Skuddsikrevester, maskingevær og hjelper og slik du ser på filmer. Jeg og pappa gikk videre for ikke å havne på feil sted til feil tid, you know.

 

Dagen etter (avskjedsdagen vår) så dro vi til Pennstation for å levere bagasjen vår. Der så vi to godt væpnede politimenn, vi skjønte at de viste no vi ikke viste og gikk videre. Senere gikk vi tilbake til stasjonen, henta bagasjen og dro. Når vi kom hjem til familien vi bodde hos senere på dagen fant vi denne linken på vg.no og ble ettertenkte...

Lenke til kommentar

Geek:

1) Lekte vann av 6800ultra kjøleren, heldigvis var jeg der før det skjedde noe.

 

2) Trodde jeg drepte 7800gt i dag, gjorde ikke det. Instalerte på nytt så funket det elns.

 

Ekte:

Ble påkjørt en gang, gikk ut i veien (var liten og så ikke) så kjørte en bil 1cm forran tærne mine så jeg overlevde uten en skramme. Om jeg hadde gått 1 sec lengre..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Etter att jeg hadde kommet meg fant jeg ut hvor mye skade som var skjed. Hjelmen min hadde knekt i to, den ble holdt sammen mellom borrelås og den lille stille skruen.

 

Ironisk nok sluttet jeg å bruke hjelm noen måneder etter hendelsen.

4768912[/snapback]

 

Why? Bruker du hjelm nå da?

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Er yngst av en familie søskenflokk på 7.

Levde i konstant nær-døden-opplevelser da jeg var yngre.

 

*Lekte med ninjasverdet til storebror en gang...heldigvis var det han det giokkk utover.

 

*Har fått høre i ettertid at før samme bror fikk sertifikatet, hadde jeg og han øvelsekjøring rundt om i kommunen(les=store avstander) der jeg var passasjer og han kjørte...uten voksne rundt seg.

 

 

*Jeg og broderen drakk øl og pianøtter når jeg var små...aner ikke hvor mye alkohol jeg fikk i meg.

Lenke til kommentar
Milde himmel!

 

Min nær døden opplevelse var da jeg var så dum og sitte på en kamerat av meg, som akkurat hadde fått lappen.

 

i 30 sonen tar han 2 forbikjøringer i 120 hvor han så fortsetter i 100 gjennom en krapp sving ned til sentrum.

 

Det skal også nevnes at på samme turen så: Bomgiret han. Han kjørte i fortauet og skadet felgen på bilen, og han hold på og krasje i en bil da han skulle ta ENDA en suspekt forbikjøring i et faens vegkryss.

 

ALDRI. Om jeg sitter han igjen.

 

Btw, bilen til foreldra hans er nå totalvrak etter han kjørte utfor i 50 sona like nedfor meg. Altfor høy fart. :o

5060356[/snapback]

og der har vi grunnen til at diverse vil at man skal være 21 før ma tar sertifikatet... noen mener det kunn er jenter som bør kunne ta det når de er 18

5060425[/snapback]

Ehm, og i USA så tar man sertifikatet når man er 16.. Så hvis det hadde blitt noe av så hadde det vært 5 års forskjell, sjukt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...