hallyboy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg så en okse falle ned en skråning en gang, følte meg ganske pain in the ass da, ettersom det var jeg som ga han dyttet Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ? døttarun? Hva? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg så en okse falle ned en skråning en gang, følte meg ganske pain in the ass da, ettersom det var jeg som ga han dyttet :!: Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Du drakk 24 øl den første gangen du var full? Du må være sykt stor. Hæ? Var ikke akkuratt første gangen, nei. Endret 6. september 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Når jeg skulle ta ut av oppvaskmaskinen så endte det med at jeg mistet et glass i benken som knuste. Jeg prøvde å ta tak i det før det landet av en eller annen grunn. Men det endte med at glasset spratt opp og kuttet av en bit på armen min. Faktisk noen cm fra pulsåra. Og hvis det hadde vært dypere så hadde det gått en annen åre. Kunne ha blødd ihjæl Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du drakk 24 øl den første gangen du var full? Du må være sykt stor. Hæ? Var ikke akkuratt første gangen, nei. Ah så ikke at det stod "så full". Leste bare jeg har aldri vært full før. Sry mac. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hver dag når jeg sitter på mopeden Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 lol "hver dag når jeg sitter på en moped" den likte jeg, jeg hadde en opplevese med at jeg kom med sykkel i en nedover bakk, plutselig 5 meter unna en bom som var akkurat nedi bakken, BANG hadde jeg smelt hue inn på bommen, lå på sjukehuset i 3 dager 2: var 4 år gammel, skulle gå over veien, der kom det en bil i 60 km/t kjørte på meng, han ble saksøkt, og jeg fikk erstating på 34 000 kr, fordi han kjørte 60 km/t i en 30 sone privatvei! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Når jeg skulle ta ut av oppvaskmaskinen så endte det med at jeg mistet et glass i benken som knuste. Jeg prøvde å ta tak i det før det landet av en eller annen grunn. Men det endte med at glasset spratt opp og kuttet av en bit på armen min. Faktisk noen cm fra pulsåra. Og hvis det hadde vært dypere så hadde det gått en annen åre.Kunne ha blødd ihjæl Du blør ikke ihjel av å kutte pulsåra på håndleddet, ikke faen Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Når jeg skulle ta ut av oppvaskmaskinen så endte det med at jeg mistet et glass i benken som knuste. Jeg prøvde å ta tak i det før det landet av en eller annen grunn. Men det endte med at glasset spratt opp og kuttet av en bit på armen min. Faktisk noen cm fra pulsåra. Og hvis det hadde vært dypere så hadde det gått en annen åre.Kunne ha blødd ihjæl Du blør ikke ihjel av å kutte pulsåra på håndleddet, ikke faen eeeeh... joo! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Når jeg skulle ta ut av oppvaskmaskinen så endte det med at jeg mistet et glass i benken som knuste. Jeg prøvde å ta tak i det før det landet av en eller annen grunn. Men det endte med at glasset spratt opp og kuttet av en bit på armen min. Faktisk noen cm fra pulsåra. Og hvis det hadde vært dypere så hadde det gått en annen åre.Kunne ha blødd ihjæl Du blør ikke ihjel av å kutte pulsåra på håndleddet, ikke faen Kutt blod åra i beinet, da snakker vi krise.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hver dag når jeg sitter på mopeden Dagens! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Når jeg skulle ta ut av oppvaskmaskinen så endte det med at jeg mistet et glass i benken som knuste. Jeg prøvde å ta tak i det før det landet av en eller annen grunn. Men det endte med at glasset spratt opp og kuttet av en bit på armen min. Faktisk noen cm fra pulsåra. Og hvis det hadde vært dypere så hadde det gått en annen åre.Kunne ha blødd ihjæl Du blør ikke ihjel av å kutte pulsåra på håndleddet, ikke faen Kutt blod åra i beinet, da snakker vi krise.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Når jeg skulle ta ut av oppvaskmaskinen så endte det med at jeg mistet et glass i benken som knuste. Jeg prøvde å ta tak i det før det landet av en eller annen grunn. Men det endte med at glasset spratt opp og kuttet av en bit på armen min. Faktisk noen cm fra pulsåra. Og hvis det hadde vært dypere så hadde det gått en annen åre.Kunne ha blødd ihjæl Du blør ikke ihjel av å kutte pulsåra på håndleddet, ikke faen Kutt blod åra i beinet, da snakker vi krise.. Seriøst. Hovedpulsåra i beinet. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja, åra i halsen eller låret er skumle saker, men du skal faen meg ligge lenge for å dø av å blø fra håndleddet. I så fall må du skjære opp hele åra oppover. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) I dag skulle mamma, jeg og mine to søsken til et spisested kalt "Guddy`s". På vei bort må man gjennom en del rundkjøringer ol. Da vi hadde kommet til første rundkjøring kom det en scooter fra venstre. Mamma la ikke merke til han, før jeg skreik "KJERRING, du KRÆSJER".. Var 1 meter fra å meie ned en mopedist i 50km\t.. Var ikke akkurat nær døden for meg, men han kunne fått seg en real smell.. Endret 6. september 2005 av dD. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Folk som ikkje ser seg for i rundkjøringer -> nakkeskudd. Faen meg meir enn ein gong eg har blitt skremt av å få ein inn i høg fart frå høgre då eg køyrde sykkel i mine glansdagar. Endret 6. september 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hver dag når jeg sitter på mopeden Dagens! Det er pokker meg ikke langt ifra når jeg i oppoverbakke klarer 40 i 60-sonen, og overstressa kontorslaver skal fortest mulig hjem til kona for å få seg et ligg før ungene kommer hjem fra fotballtrening. Rundkjøringer er heller ikke helt min greie, men jeg har overlevd de 5 månedene og 4 dagene jeg har hatt lappen, så jeg overlver nok ut sesongen forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå