royale Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Ble nesten skutt engang. hvordan greide du det? På skytebana, han dusten jeg stod sammen med svingte rundt med en ladd hagle som gikk av og traff nesten meg. Han kommer nokk ikke til å få hole et våpen med det første Endret 4. september 2005 av ctv Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 For ikke så lenge siden i Trondheim. Skulle på Kino (prinsen kinosenter), det regnet som faen og var mørkt. På den andre siden av veien ovenfor kinoen er det en liten skiferlagt plass med en statue. Jeg ver sent ute og syklet som faen, måtte ta en litt brå sving og fikk vannplaning(!). Skled av sykkelen og under gjerdet som er der og ut i veien. Hadde seff ikke hjelm. Rett foran meg bråbremset en buss... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Da mannen i döra sa han skulle drepe bäde meg og mamma Hva skjedde? Mamma dengte han og kastet han pä dör... GO MAMMA!! Tøffing! Hvorfor skulle han drepe dere? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Da mannen i döra sa han skulle drepe bäde meg og mamma Hva skjedde? Mamma dengte han og kastet han pä dör... GO MAMMA!! Tøffing! Hvorfor skulle han drepe dere? Mamma jobbet som advokatsekretaer, han var innom kontoret tidligere pä dagen... var sur fordi mamma ikke hadde hilst pä han, derfor!! han fikk 2 ärs fengsel og 5 ärs sikring for den trusselen da:) Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Da mannen i döra sa han skulle drepe bäde meg og mamma Hva skjedde? Mamma dengte han og kastet han pä dör... GO MAMMA!! Jeg snakker om., hvorfor han kom og skulle denge dere... EDIT: så ikke over... Endret 4. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Også... da det kom virus på maskina etter at jeg hadde vært der... Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hmm.. kansje ikke nær døden, men i høst datt jeg på moppa mi på en ganske traffikert vei, hadde det ikke vært så tidlig på morgenen kunne det gått riktig galt! Det var jæskla glatt og hadde det vært en bil bak meg hadde det ikke vært sjans i havet at den hadde rukket å bremse før det hadde truffet meg! Var ganske "shaky" etterpå, hvor jeg forøvrig datt 3 ganger til, men på ikke noe traffikert vei i det hele tatt! (hadde vondt i rompa mi i 1 uke etterpå, og stakkars jog'en min fikk riper på seg ) Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hmm.. kansje ikke nær døden, men i høst datt jeg på moppa mi på en ganske traffikert vei, hadde det ikke vært så tidlig på morgenen kunne det gått riktig galt! Det var jæskla glatt og hadde det vært en bil bak meg hadde det ikke vært sjans i havet at den hadde rukket å bremse før det hadde truffet meg! Var ganske "shaky" etterpå, hvor jeg forøvrig datt 3 ganger til, men på ikke noe traffikert vei i det hele tatt! (hadde vondt i rompa mi i 1 uke etterpå, og stakkars jog'en min fikk riper på seg ) hmm.....kanskje bør du være glad det var jog'en og ikke deg som fikk riper Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 ¤ "Ville ikke" bli født, og hold meg fast litt lenger enn jeg egentlig burde. ¤ Skrek hull på lungen min når jeg ble født. ¤ Hold på å dette ut av karusell 14 meter opp i luften. ¤ Muttern skulle kødde med meg i svømmehallen en gang, og jeg svelget en god del vann. ¤ Div tryn og lignende. Tryna på moped 2 ganger. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ble påkjørt av en bil mens jeg sykla :O knuste hele frontruta Fikk bare litt vondt i hånda, men KUNNE ha daua Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ble påkjørt av en bil mens jeg sykla :O knuste hele frontruta Fikk bare litt vondt i hånda, men KUNNE ha daua sikker på at det ikke ble noen kutt noen andre steder med alt det glasset Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Par meter fra front mot front med en sivilpoilitibil under langkjøring. Han lå i mitt felt i en skarp sving. Kos. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Blitt truet med gevær i min egen seng Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Vet ikke om jeg skal kalle dette nærdøden opplevelse men det er nokk det verste jeg har opplevd. Vi var i USA i Florida og der er det masse Fornøyelses parker. Vi var innom Bush Gardens jævlig bra Fornøyelses park med de villeste berg og dal banene, jeg skulle absolutt ta den første jeg så. Var ikke så stor da 12 år eller noe, Men ivertfall det var en Giganstisk Treverk berg og dalbane jeg kasta meg oppi spente beltet og fikk den sikkerhets saken foran meg, vogna jeg satt i var på vei oppover og nærmet seg stupet. Da merker jeg at beltet overhodet ikke var strammet, så jeg prøver frebilsk og stramme det men neida det rikket seg ikke. Så da kom stupet og det var like før jeg glei rett ut av setet. Men det gikk akkurat, henge ble fort ferdig og jeg kom meg av i like god hold, det var den eneste berg og dal banen jeg tokk den dagen. Endret 5. september 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Blitt truet med gevær i min egen seng Fortell Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Trodde jeg skulle dævve på lørdagen jeg Drakk 24 øl (5,8%) og så var det jo selvfølgelig en kamerat som hadde med seg trakt... en øl boks gikk jo ned på 4 sek! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Du drakk altså 12, evt 8 liter 5,8% øl? Du bør være en meget kraftig mann. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Blitt truet med gevær i min egen seng Fortell Huff, gidder ikke å sutre om sånt som alle andre. mp_attentionwhore = 0 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du drakk altså 12, evt 8 liter 5,8% øl? Du bør være en meget kraftig mann. Er ganske kraftig egentlig, men som sagt så har jeg aldri vært så full før. Trodde jeg skulle dø. Føltes ut som om jeg besvimte vær gang jeg satt stille... måtte bevege på meg hele tiden. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Du drakk 24 øl den første gangen du var full? Du må være sykt stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå