Gå til innhold

Noen nær døden opplevelser?


Frohman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så et program om det!

 

Var noe sånn at alle som hadde nær døden-opplevelser kom til et helt hvitt sted der familier og venner stod og hilste på deg!

 

Også at de så på i tredjeperson over operasjonsbordet/ulykkesstedet osv. og kunne etter at de våkna igjen, si ordrett hva peroner rundt sa mens de var "halvdævve"!

 

Rart!

 

Har aldri opplevd det sjøl, så jeg skal ikke si noe!

Det programmet så jeg også! Det var ei dame som var blind som kunne se i sin opplevelse.

Lenke til kommentar

Da jeg var 9-10 fløy jeg og min mor og søster utfor veien i våre Toyota. Det var en ca. 60 graders bakke bilen trillet nedover før den endte opp flatere enn mobilen min. Alt ble svart etter noen skrik. En brukken nese og en meget stor leppe senere sjanglet jeg opp til veien igjen, da noen kom og hjalp oss. Mor min fikk armen ut av ledd. Jeg hadde også noen kuler i skallen (Satt av en eller annen grunn med ved siden av en svær vannbeholder som likte å lande oppå meg)

 

Var en skummel opplevelse.

Endret av Kyrre (GHL)
Lenke til kommentar

Hmm datt ned en skråning som liten og landa med hodet rett ved siden av en stor spiss stein. Kunne dævva.

Nr 2: I drosja på vei hjem fra barneskolen så var det et steinras oppi veien hos oss. Hadde vi vært to sekunder tidligere ute så hadde jeg vært historie.

Når jeg ble født holdte jeg på å dævve. Ja generelt noen hendelser opp igjennom åra ja :mrgreen:

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar

Leke knehøne med buss? Kunne noen forklare den.

 

Var med på en skoletur i 5.klasse hvor vi skulle opp på fjellet for å se på noen minnesmerker fra krigens dager. På turen ned hoppet jeg og en kompis fra tue til tue. Husker at jeg landet på en tue og oppdager at det er et stup på 15-20m på andre siden av tuen. Hoppingen stoppet der og jeg tuslet stille og rolig ned resten av etappen.

Lenke til kommentar

Drev en del med fjellklatring tidligere. Etter å ha klatret opp en 30 m vegg (utendørs) skulle jeg ordne det til med utstyr på toppen og rapellere ned igjen. Litt nedi veggen oppdaget jeg at jeg hadde glemt dobbelsikring. Høres kanskje ikke så fryktelig farlig ut, men hadde jeg sluppet tauet ville jeg ikke sittet her i dag.

 

De fleste ulykker i klatresammenhenger skjer tross alt på vei ned igjen, ikke opp.

 

Edit: Ellers har jeg vært borti litt av hvert, men jeg husker desverre ikke nøyaktig hva det dreier seg om da det er noen år siden.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Første gangen var da jeg skulle kjøre mopden min ned en bratt bakke,

bremsene bak, å hadde ikke noen bremser fram. Traff vel betong veggen i 70km\t. Hjelmen sprakk i to deler. Lå på sykehuset i 2 dager med hjernerystelse.

Andre gangen sloket mopedlysene mist i en sving med en bratt skråning (ca 4 meter) Fløy gjorde jeg, nok en gang på sykehuset med hjernerystelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...