TBSkippy Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Gjelder: Geinward GeForce 6600GT 256MB Kjøpt: for 2 uker siden Øvrig maskinvare: LCD; Eizo FlexScan L768 Har følgende problem med skjermkortet: Ved oppstart blir hele skjermen dekket med røde streker/prikker. Tidligere løste problemet seg noe hvis man enten restartet PC, endret oppsettet e.l. slik at skjermen fikk seg en restart. Nå hjelper ingenting. Ved oppstart av f.eks. spillet GTA3 forsvinner strekene. Forslag til tiltak? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 dersom du har testa litt forskjellige drivere, og det ikke hjalp, så er det like greit å bare sende det inn til rep/erstatning Lenke til kommentar
TBSkippy Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Tja, jeg vet ikke..... Følgende er utført: Via programvaren til til GeForce 6600GT ble jeg sendt til nvidia siden for oppdragering av driver (har XP). Fikk her beskjed om å fjerne Nvidia-s "display drivers" fra control panelet (Add/remove) først - fant forøvrig ingen slik. Lastet ned driverfil og installerte. 90% av strekene/prikkene har forsvunnet. Flere ikoner på desktoppen/skrivebordet bærer preg av rødlig farge/streker/prikker - forøvrig er bakgrunnsfargen på de forskjellige menyer og programmer OK. Har jeg egentlig løst problemet? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 nei. last ned nyeste driver (77.77) dersom det er den du har, så prøv en litt eldre en. 77.76 f.eks personlig har jeg problemer med videokikking med 77.72. og 71.89 funker ikke med BF2 mene som sagt. dersom du ikke får det til, så er det begrensa å lenge det er noe poeng å prøve. garantien er der for en grunn vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå