l0l89 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 funker det å bruke iPOD som ekstern HDD? kan jeg lagre filmer og alt sånn på den? Er det noen ulemper med å bruke den som ekstern HDD? takker får svar Lenke til kommentar
talisar Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hei. Jepp du kan bruke iPOD som ekstern HDD. Ulempene er at det er lite plass og når du lagerer filer på den så kan du ikke lenger bruke plassen det tar opp til musikk. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Eksterne disker er så billige nå at det heller vil lønne seg å kjøpe en Ipod mini og en ekstern disk. Hvis tanken feks er å kjøpe en Ipod 20 GB å bruke 10-15 som ekstern hd med musikk på resten... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Eg bruker min iPod 20GB som ekstern harddisk, funker kjempe det, eg har 10GB musikk og 8GB ledig til film, spel og alt eg måtte finne på å legge inn. Eg har ikkje DVD-brennar, så det er ein meget greit metode å frakte store data på. Til fast, ekstern harddisk ville eg ikkje brukt den, men som transportabel til filoverføring er den super. Ikkje treng du drivarar heller. Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 ok,jeg har tenkt å bruke den til musikk og,men også til transpotabel filoverføring! høres fint ut! tenker jeg bestiller den nå jeg Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Flott duppeditt ipoden ja. Kan brukes til så mangt. Men som det sies, til større mengder data og til normalt ekstern disk-bruk, så er det bedre med enn 200gb ekstern til en tusing mindre enn ipoden ja. Ipoden er så mye mye mer. Men dødsdømt er den, og det er vel forhåpentligvis siste året det er fornuftig å kjøpe en ren mp3-spiller.... Endret 30. august 2005 av brsseb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå