Gå til innhold

Noen andre WoW-avhenige som øsnker å slutte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor slutte med noe man liker? Blir som å drepe kjæresten fordi man liker henne. Eller slutte å spise mat fordi det er godt.

Greit å like noe men tror han vil slutte fordi han innser at

han er alt alt for avhengi :roll:

my point exactly... vil ha tilbake mitt sosiale liv!

har begynt å trene igjen, er med venner og har ikke spilt WoW en eneste gang i dag!

Lenke til kommentar
jeg og vurderer å slutte, men ikke fordi jeg er hekta, men fordi jeg er lei wow :/

Jeg skulle virkelig ønske jeg gikk LEI, men jeg liker det og vil egentlig ikke slutte, selvom jeg vil slutte, greit å ha når man er syk da.

 

For et par mnd siden hadde jeg lyst å slutte og jeg vendoret alt som var greit å vendore og ga ca 200g til den første på listen over /who 1 . Gikk en uke og så var jeg pån igjen, funka dåreg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Om du ikke vil slette kontoer og slikt, kan du slutte å betale, og få f.eks din far eller bestekompisen din til å generere ett nytt WoW passord, så bare de kan logge inn. Da får du sett hvor standhaftige de er også :p

Lenke til kommentar

Jeg synes alle bør ta mannen på alvor. Hvis han synes at han spiller for mye og bør slutte så er det ikke noe tvil om at han har et problem. Heldigivs er det å innrømme at man har et problem et viktig skritt på veien.

 

Kjempebra at du har klart å bryte ut av dette mønsteret med så mye spilling. Du vil garantert føle deg mye bedre etter å ha tilbrakt tid med venner i den virkelige verden enn online. (Ikke at online venner er en dårlig ting). Prøv å holde deg borte fra spillet så lenge som mulig, og ikke være redd for å "sprekke". Du er tross alt ikke fysisk avhengig av dette. Tenk etter: Hva gir meg mest glede? Å være sammen med vennene mine, holde meg i form, kanskje få meg kjæreste, oppleve noe nytt: eller tilbringe time etter time i en virtuell verden.

 

Jeg sier ikke at man bør kutte ut alt som heter dataspill, jeg spiller mye selv, men hvis en har muligheten til å gjøre noen av de tingene jeg nevnte ovenfor så går det kanskje an å kutte ned litt på mengden?

 

Til syvende og sist handler det vel om hva som gjør en mest lykkelig...

Endret av cremaster
Lenke til kommentar
Jeg synes alle bør ta mannen på alvor. Hvis han synes at han spiller for mye og bør slutte så er det ikke noe tvil om at han har et problem. Heldigivs er det å innrømme at man har et problem et viktig skritt på veien.

 

Kjempebra at du har klart å bryte ut av dette mønsteret med så mye spilling. Du vil garantert føle deg mye bedre etter å ha tilbrakt tid med venner i den virkelige verden enn online. (Ikke at online venner er en dårlig ting). Prøv å holde deg borte fra spillet så lenge som mulig, og ikke være redd for å "sprekke". Du er tross alt ikke fysisk avhengig av dette. Tenk etter: Hva gir meg mest glede? Å være sammen med vennene mine, holde meg i form, kanskje få meg kjæreste, oppleve noe nytt: eller tilbringe time etter time i en virtuell verden.

 

Jeg sier ikke at man bør kutte ut alt som heter dataspill, jeg spiller mye selv, men hvis en har muligheten til å gjøre noen av de tingene jeg nevnte ovenfor så går det kanskje an å kutte ned litt på mengden?

 

Til syvende og sist handler det vel om hva som gjør en mest lykkelig...

takker for støtten... har ikke spilt WoW på to dager nå...

 

*kjenne suget*

Lenke til kommentar
Jeg synes alle bør ta mannen på alvor. Hvis han synes at han spiller for mye og bør slutte så er det ikke noe tvil om at han har et problem. Heldigivs er det å innrømme at man har et problem et viktig skritt på veien.

 

Kjempebra at du har klart å bryte ut av dette mønsteret med så mye spilling. Du vil garantert føle deg mye bedre etter å ha tilbrakt tid med venner i den virkelige verden enn online. (Ikke at online venner er en dårlig ting). Prøv å holde deg borte fra spillet så lenge som mulig, og ikke være redd for å "sprekke". Du er tross alt ikke fysisk avhengig av dette. Tenk etter: Hva gir meg mest glede? Å være sammen med vennene mine, holde meg i form, kanskje få meg kjæreste, oppleve noe nytt: eller tilbringe time etter time i en virtuell verden.

 

Jeg sier ikke at man bør kutte ut alt som heter dataspill, jeg spiller mye selv, men hvis en har muligheten til å gjøre noen av de tingene jeg nevnte ovenfor så går det kanskje an å kutte ned litt på mengden?

 

Til syvende og sist handler det vel om hva som gjør en mest lykkelig...

takker for støtten... har ikke spilt WoW på to dager nå...

 

*kjenne suget*

HAr ikkespilt wow på 30 dager! jeg lover deg, jeg har det fælt (mer eller mindre) gleder meg iallefall til å starte i morra:D

Lenke til kommentar

Jeg var det du kanskje kan kalle avhengig av spillet. Kvittet med med characters etc.

 

Du kan tro jeg angrer! Hadde en lvl 52 rogue, nå har jeg begynt igjen - 40 Warlock.

 

Er ikke avhengig lenger :) Har heller ikke tid til å være det ;) (utenom helgene)

 

Istedet for å slette - cancel account for en stund. Just in case

Endret av Icluz
Lenke til kommentar

Spillet er sykelig vanedannende. Jeg for en har aldri likt slike spill, så jeg har aldri giddet å kjøpe Wow. Men jeg har en del venner som spiller det. Å ja, spillet ødelegger de. Ser mye mindre til de nå. Besøker jeg de så får jeg stort sett denne slengt i trynet. Skal bare gjøre ferdig denne questen så finner vi på noe. Etter å sittet der en halvtime, så reiser jeg igjen. Sosiale antenner blir rett å slett ødelagt av det. Ja dere får venner. Likesinnede rundt om i verden som ikke gidder lette på ræva å finne på noe. Er noe galt når dere trives bedre i en virtuell verden enn i den virkelige spør du meg.

 

Hilsen en som er helt overgitt over Wow fanatikerene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...