Stavmikser Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Når jeg skal innstallere eller avinnstallere programmer på dataen får jeg en feilmelding om at jeg ikke er administrator og så avsluttes det hele. det står at det er problemer med noe i registret, men når jeg trøkker meg inn på regedit, så klikker det og det avsluttes. hva i all verden har skjedd? har lasta ned en haug med avinnstallasjons programmer, men de hjelper meg jo fint lite når jeg ikke får innstallert de engang! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Du har ikke full mulighet til å gjøre det du vil på pcen. Har du fått til dette tidligere? Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 funka før, starta med no krøll med itunes, så skulle jeg avinnstallere det for så og innstallere det igjen, men da ville det ikke innstaleres... sånn er det med alt som skal installeres/avinnstalleres nå... det eneste som funka var å innstallere fear demoen.. snåle greier ass Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Da må du kanskje legge inn windows(?) på nytt. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er litt usikker men kansje du må logge deg på som administrator ? Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 jeg er logget på som administrator, men det skjønner tydligvis ikke windows... Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kansje du må friske opp hukkommelsen. Endre konto, fra admin til noe annet og tilbake til admin. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Coaslip Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 har vært borti noe sånt en gang tidligere, mulig du har spyware som er installert. Kjør conuterspy, Search and destroy OG microsoft antispyware og sjekk for virus i tillegg.. Just in case Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 løste det ved å innstallere windows på nytt, var noe galt i registeret, så det var eneste mulighet... Lenke til kommentar
Coaslip Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Akkurat - jeg er mer typen som bruker 3 dager på å finne feilen å rette den opp enn å legge inn windows på ny Men du har sikkert stressa nok fra før uansett Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Akkurat - jeg er mer typen som bruker 3 dager på å finne feilen å rette den opp enn å legge inn windows på ny Men du har sikkert stressa nok fra før uansett Samme her.. Jeg har konfigurert brannmuren min (ZoneAlarm) i ca. 2 mnd, er litt surt å miste alt dette.. Så hvis noe ikke funker .. så fikser jeg det.. As easy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå