schumi Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Heisann, lurte på om noen her har ett tips på hvor jeg kan kjøpe en gjennomsiktig plast pose til å tre over kamera og linse. Linsen er av type Bigma (25cm lang). Lenke til kommentar
schumi Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Rimi De er ikke store nok. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 ta noen av de som er til å ha frukt i da? Lenke til kommentar
schumi Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 ta noen av de som er til å ha frukt i da? Jeg tenkte på det samme, men de får kun frukt o.l i grønne plastikk kasser Lenke til kommentar
F1_4 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Bruker selv plastfolie på og rundt kamerahus i regn og objektiver med fast brennvidde/lengde på objektiv. Fungerer utmerket! Lenke til kommentar
schumi Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Bruker selv plastfolie på og rundt kamerahus i regn og objektiver med fast brennvidde/lengde på objektiv. Fungerer utmerket! aha, det va ingen dum ide jeg får pakke med meg en rull med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå