Wobokel Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 På vg's Tett på nett ( http://tpn.vg.no/intervju/ )går det an å sende inn spørsmål til kjente personer og politikere og få de besvart. Dagens person ut er Steinar Bastensen og la meg sitere han: Hei Steinar. Er det du som har lagt ut "fint brukt selskinnsjakke med matchende delfinslips og kråkebollesko til salgs" på finn.no? " Nei dessverre. Ville nok ikke kjøpt de skoene der..... Hilsen Steinar Bastesen ----- er du homofil, det har broren min sagt!! Isåfall er du singel, det er jeg " Jeg er ikke homofil. Jeg er gift og har fire barn. Hilsen Steinar Bastesen ----- Hva syns du om å få selskinnsvester til skoleuniform? " Det vil bli dyrt. Hilsen Steinar Bastesen ---- Så er det store spørsmålet. Hva klarer du å få besvart på Tett på Nett? Lykke til og ikke vær sjenert. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Et par morsomme spørsmål.. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Et par morsomme spørsmål.. Det morsomme er jo at han svarer. ville jo antatt at de hadde en slags sensur. Endret 30. august 2005 av Wobokel Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er dette spam? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nå svarer han ikke mer.. før kanskje i kveld. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 Nå svarer han ikke mer.. før kanskje i kveld. det var da som bare. Jeg som hadde sendt masse fine spørsmål. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nå svarer han ikke mer.. før kanskje i kveld. det var da som bare. Jeg som hadde sendt masse fine spørsmål. Samme her.. *skuffa* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå