ZerBox Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Jeg har en .Bin-fil som jeg skal brenne. Er ikke det en en imagefil av en cd? Hvordan kan jeg åpne og brenne den over til en cd? [ Denne Melding var redigert av: ZerBox på 2002-08-10 17:48 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Asked&answered mange ganger. Søk-funksjonen er grei. DaemonTools og DaemonUI er fine saker til .iso-behandling. Eller iSOBuster. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Joda, .bin/.cue utgjør et cd-image. For å brenne disse trenger du et cd-brenneprogram, fx. cdrwin eller nero. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
christt Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Fireburner gjør også jobben. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Ahead Nero gjør denne jobben meget enkel for deg. Det du velger er:Fil->Burn image->velg Bin/cue og så brenner du bare ut fila. For mere informasjon http://www.nero.com eller readme/help-fil til ahead nero. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå