Porsta Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Dette ser bra ut dette.. Likte fargene dine Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ser stilig ut! Likte den orange fargen, men er ikke sikker på om jeg likt kontrasten du hadde med blå... men veldig bra arbeid hittil isåfall! Dette kan bli bra! Lykke til vider! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 hm.. likte hd-holderen din men tror fortsatt du bør ha litt demping mellom "støttefoten" nederst og selve kabinettet når den skal monteres Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Heisann alle sammen, og igjen takk for tilbakemeldinger. Har ikke fått gjort noe med kassa siden siste update, da jeg stort sett har jobbet nesten 27 timer i døgnet den siste tiden Men kan jo svare på spørsmål fra dere mens jeg er her. NorthGarden: Nei. Markussr: fargekominasjonen har jeg brukt lang tid på å finne ut av. blått og oransje passer godt sammen. Spør en maler eller no sånt. Dessuten klarer ikke kameraet mitt å gjengi fargene godt nok. Ser mye bedre ut IRL. PioUs-JiN: har vurdert å legge gummi mellom Hddholderen og kabinettet. får se hva som skjer. Nå er ikke seagatediskene mine de mest støyende, men all demping er god demping, å man kan jo aldri få nok av det Uansett, det ser ut som om jeg får en litt roligere uke som kommer, så jeg regner med å få gjort noe til neste helg. Stay tuned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå