Gå til innhold

Laptop og skriver til under 7000?

Sygin

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg? Please!

Svigermor skal ha ny pc, og har ikke mange krav utenom at den må være trådløs, og at hun skal pc + skriver til under 7000. Har særlig sett på 2 stk: HP PAZE2103EA hos Elkjøp til 5995, og ThinkPad R50e til samme pris hos Komplett. Jeg heller mot den hos Komplett selv om den har 20 GB mindre harddisk. Men den hos Elkjøp har jo ikke trådløst! Noen som vet noe om disse? Bedre forslag? Noen som vet noe om billige skrivere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søsteren min kjøpte den HPèn fra elkjøp. Skikkelig drit. Den ville ikke på nett uansett hva vi gjorde. Hørte med UPC om frigjøring av ip-adresse, ikke noe feil der. Tok maksinen med til elkjøp, de undersøkte den og slo fast at det ikke var noe galt med maskinen, måtte bara skifte ut modemet så ville alt gå bra... Vi skiftet ut modemet. Maskinen var på nett i kanskje 5 sekunder før den falt ut igjen.. Bedritent!

Kan hende alt ville gått greiere med mer peiling, men det var mye mer stress enn man ønsker med en ny pc.

Dessuten var den proppet med ræva programvare som følge av sponsoravtaler..irriterende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...