AndersT2 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har en maskin som restarter fra tid til annen. I hendelsesloggen så kommer denne opp veldig mye: TCP/IP har nådd sikkerhetsbegrensningen for antall samtidige TCP-tilkoblingsforsøk. Hadde større problemer før jeg byttet fra nForce driverne fra 6.53 til dagens 6.66 Noen som vet hva som er feil. Det er vel tilkoplingen til internett som det er noe galt med. Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 I SP2 kan man maks ha 60 eller noe sånt tilkoblinger på tcpip. Skal se om jeg finner det, men du kan prøve "Google" Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 hva betyr det? Jeg har jo kun en tilkopling til internett. Eller betyr det at hvis jeg laster ned, så er kontakt med en IP addresse 1 nedlasting, slik at 10 stykker på samme filen, er 10 tilkoplinger? Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Sant nok... Det høres litt rart ut at du bare med internett klarer det... er mest på kraftig download at du merker det (Bittorent, UserNEtetc. ) Nei... Logikken min svikter..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå