-Teddy- Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Vet ikke om Leadtek 6800 passer i Barebone men det er iallefal stille. Noen som egentlig kan svare på om det passer? Kjøleribbene er store og fine og skjermkortet er stille, untatt ved oppstart, kan høre vifta godt inntill Windows er loadet. Men i windows er det stille altså. Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Må bare si takk for all hjelp / svar. Tror nok jeg går for dette : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308796&cks=PRL Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hmmm, vet ikke om man får bruk for 256 mb ram på x700pro. Tror heller en 6600gt med 128 mb ram ville ha vært bedre... Er ikke helt sikker her. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) En kan ha bruk for 256 MB RAM på X700 Pro, har sett klar ytelsesforskjell i tester *), men 6600 GT 128 MB er likevel bedre. *) Også i fornuftige oppløsninger, jeg tenker ikke 1600x1200 6xAA. Endret 31. august 2005 av EasyRaider Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 jeg har ikke peiling på støyen på det sapphire kortet altså. det jeg har testa selv var fra asus Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Fikk X700Pro kortet idag. Må si meg MEGET fornøyd. stille som graven......(med litt spøkelse sus......), og kjører etter mine grafikk krav helt topp! Må bare si takk for all hjelp! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Men så var det dette med lyd da.............. Da er vannkjøling et godt alternativ. Eller kan du bytte ut vifta på kortet, men da er det sikkert plassmangel. Vet det blir offtopic, men jeg har en Shuttle jeg også en SB51G, skal kjøpe en ny PSU PC40, regner med at den er mer stillegående enn den som er i maksinen min nå. Ser du har ekstern PSU, har du noen bilder eller blog å vise til med utstyret ditt, eventuelt opprette en ny tråd vel tilbake igjen tården her. Jeg har himla lyst på et nytt grafikk kort og stiller egentlig samme krav til trådstarter at det skal være et stille kort, ja jeg har vurdert vannkjøling men det blir ikke på denne maksinen, blir nok på den neste jeg skal ha NS25P versjonen. Har også tenkt å legge i rundt 1000kroner, men ser at jeg får et bedre kort hvis jeg kan strekke meg opp til 1600, men vet ikke helt om det er aktuelt. er det noen som kan komme med forslag? gjerne fra "små" folket (de av dere som kjører barebone maskiner). all hjelp motaes med stor takk. Frankie Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sånn ser det ut med ekstern strømforsyning. Ocz sin modstream har litt for korte ledninger til å ha den over shuttle'en. Jeg la den bare bak den. Den er ekstrem stille, og systemet ble superstabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå