ballemann Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 man kan bli full på lett øl, hvis det var lettøl du mente (men to øl blir kanskje litt å ta i:P)... bevist her på forumet Står Alkoholfritt da :!: Nei, fjortisser er slik. De blir "fulle" av alt. legg merke til "hermetegnene" joa, men greit nok, jenter som agerer bruker det til å ha sex med en unskyldning slik at de ikke skal virke horete.. teit nok, men greit nok Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Congratz Jeg fyller 08.10 har oppkjøring 10.10.. skummelt Gleder meg til eg e 18... rett og ned og kjøpe meg en six pack og programmere noe genialt i fylla LOL :!: Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ja det er så morsomt................................. gjorde det mot en venninnne til min søster som var på festen............ skal si det går an å bli drita på en lett øl :!: Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Grattis lenge til det blir min tur... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 he,he... Gratulere på etterskudd Blir nok ikke 18 før slutten av Mars. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Og no vart eg 18. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Og no vart eg 18. Blir det øl da? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Bare denne uken så høstferie SÅ MIN BURSDAG... oh gleder meg til å få den følelsen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå